//

ifixpod België te vertrouwen?

ifixpod België te vertrouwen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ben ik blij dat pijne daar vroeger heb terug gekregen dan amai zeg...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-03-12, 22:00
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ben ik blij dat pijne daar vroeger heb terug gekregen dan amai zeg
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 15-03-12, 00:34
jelleducados jelleducados is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Heusden, België
Berichten: 10
Standaard

Hallo.
Ik ben uiteindelijk terug gegaan nadat mij beloofd was dat ik een nieuw moederbord kreeg. Bleek dus dat dit niet waar was. Mijn gsm was nog altijd kapot, ondanks het feit dat ik talloze keren te horen heb gekregen dat mijn gsm gemaakt was en klaar lag opgehaald te worden. Hij heeft toegegeven dat hij mij 2 maanden belogen heeft en daarvoor kreeg ik een nieuwe iPhone 4S. Hij zat nog nieuw in plastiek verpakt met garantie van iFixPod bij. Ik vond dit een mooi gebaar en was natuurlijk blij, maar dan vraag ik mij af hoe hij zijn andere klanten gaan compenseren, want ik ben blijkbaar niet de enigste.
Mijn verhaal staat hier opgeschreven maar u mag mij altijd contacteren voor meer vragen of verdere details.
__________________
// http://hvtphoto.blogspot.com //
// http://nprowler.blogspot.com //
  #43  
Oud 04-05-12, 00:19
Cyber Cyber is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Pas op van ifixpod. Het is een bedrieger. Hij liegt dat hij hetzelf geloofd. Uw toestel ben je zeker kwijt bij die bedrieger
  #44  
Oud 07-06-12, 22:10
Arseen Arseen is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard Srvaring ifixpod

Hallo,
Mijn ervaring met ifixpod is zeer negatief. Uiterst slechte service met grote maat van arrogantie. De zaak wordt vanuit een normaal huis gerund. Er is niet eens een winkel aan, noch staan er openinguren vermeld. Als je geen afspraak hebt gooit hij de deur voor je neus dicht. De arrogantie en gebrek aan klantenservice loopt ervan af. Dit is totaal niet te betrouwen.
  #45  
Oud 07-06-12, 22:19
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

@cyber ik zie het al aan je profiel
  #46  
Oud 08-06-12, 17:10
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Waarom hem niet gewoon opsturen naar iCulture?
Ok het is in nederland, maar ik heb vorige week een iPad opgestuurd.
Keurig hersteld, & ontvangen. Heb die 1 week moeten missen.
Prima service
  #47  
Oud 08-06-12, 17:34
Cyber Cyber is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Thx voor de info, maar ben hem, iphone, ondertussen wel kwijt bij dat 'acehole' van ifixpod
  #48  
Oud 11-06-12, 19:51
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

en hiervoor wordt nu reclame gemaakt op topradio!!
  #49  
Oud 11-06-12, 21:17
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ga er naar toe en ga hem gewoon terug halen..
  #50  
Oud 27-07-12, 11:40
janvanhoeck janvanhoeck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard IFIXPOD zeer slechte service GEEN GARANTIE!!!!!!

Ik had online een afspraak gemaakt en persoonlijk langsgeweest. Na de herstelling werkte het toestel niet meer naar behoren. Ik zie op zijn site dat er garantie is. Dus ik email naar twee diverse email adressen op zijn site: ik krijg geen reactie, dus ik bel: neemt niet op. Twee dagen later staat op zijn internet site dat hij in vakantie is. Dus ik wacht even, maar je krijgt gewoon geen reactie meer. Dus garantie is een fabeltje bij deze man. Op zijn site kan je ook een klacht neerleggen. Dus ik leg een klacht neer online....krijg ik 15 minuten later een bericht dat dit e-mailadres niet bestaat!!!.
Besluit: het laten herstellen van je toestel is een risico bij deze man, die de hele zaak alleen uit zijn privé huis runt. Niettegenstaande er op zijn site garantie vermeld staat is dit absoluut NIET het geval. De man reageert niet meer en je blijft met een gebrekkige reparatie achter!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 juli 2012 om 09:45 ----------

Ik had online een afspraak gemaakt en persoonlijk langsgeweest. Na de herstelling werkte het toestel niet meer naar behoren. Ik zie op zijn site dat er garantie is. Dus ik email naar twee diverse email adressen op zijn site: ik krijg geen reactie, dus ik bel: neemt niet op. Twee dagen later staat op zijn internet site dat hij in vakantie is. Dus ik wacht even, maar je krijgt gewoon geen reactie meer. Dus garantie is een fabeltje bij deze man. Op zijn site kan je ook een klacht neerleggen. Dus ik leg een klacht neer online....krijg ik 15 minuten later een bericht dat dit e-mailadres niet bestaat!!!.
Besluit: het laten herstellen van je toestel is een risico bij deze man, die de hele zaak alleen uit zijn privé huis runt. Niettegenstaande er op zijn site garantie vermeld staat is dit absoluut NIET het geval. De man reageert niet meer en je blijft met een gebrekkige reparatie achter!
  #51  
Oud 27-07-12, 12:26
Cyber Cyber is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Angry Ifixpod = bedrieger

Ik ga via een advocaat (vriend) een klacht indienen bij de rechtbank en het hem gewoon lastig maken. Die gast van Ifixpod pikt gewoon alles wat je hem opstuurd. Hij bezorgd niets terug. Gewoon een arrogante zak. Zelf mag je uw toestel niet gaan halen want dan ben je strafbaar. Kan dom lijken voor een Iphone maar ik sleur hem liever nog voor de rechtbank dan hem gewoon te laten doen. Als ik nieuws heb hierover hou ik jullie op de hoogte van de zaak. Zo'n slijmzak moet gewoon gestopt worden
  #52  
Oud 20-09-12, 17:50
oldskool oldskool is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoe is het tot nu toe verlopen Cyber?
Ik ken ze persoonlijk allebei al jaren. Vrienden zijn het niet.
Hij is inderdaad arrogant en zij denkt dat de nulmeridiaan door haar gat loopt!
Het is gewoon bij allebei, veel geblaat en weinig wol!
  #53  
Oud 21-09-12, 00:15
Cyber Cyber is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard Ifixpod

Er is een klacht ingediend bij de rechtbank tegen Ifixpod . Indien geen respons wordt er via politie en advocaat een dagvaardiging opgesteld. Als er antwoord is vraag ik aan iedere gedupeerde van Ifixpod om mij kopies van hun factuur en van al hun schrijven en mailen mij te bezorgen. Één groot dossier is sterker dan 10 kleintjes. Ik geef jullie nog later mijn gegevens.
  #54  
Oud 21-09-12, 12:50
LDK0305 LDK0305 is offline
 
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard ifixpod

Ik maak momenteel net hetzelfde mee.

Op 6 augustus heb ik een mail ontvangen dat men mijn defecte iPad (scherm gebroken) goed ontvangen heeft en dit eerstdaags zal terugsturen van zodra de factuur werd betaald.

Ik heb meteen de factuur betaald en gewacht tot ik hem terugkreeg.
Dan zag ik de melding op de website dat men een dag of 10 gesloten was wegens de geboorte van hun zoon. Ok op zich geen probleem. maar daarna begon het allemaal.

Ik kreeg 6 september (ondertussen al een maand verder!) de melding dat mijn ipad verstuurd wordt en dat ik dit binnen enkele dagen zou ontvangen.

toen ik op 13 september nog steeds niets ontvangen had, heb ik nog eens gemaild, met het antwoord dat de barcode op mijn pakket onleesbaar was en dat Bpost deze opnieuw moest aanmaken en versturen. ik zou dit ten laatste dinsdag 18 september ontvangen.... We zijn nu 21 september en raad eens... ik heb nog steeds niets ontvangen.

Als ik in de loop van volgende week nog steeds niets ontvangen heb ga ik klacht indienen bij de politie en ben ik van plan om dit aan te kaarten bij Test Aankoop.

Die mensen moeten gewoon gestopt worden, zo doe je toch geen zaken?! ik ga hier zeker nooit meer terug en raad dit aan niemand aan, ga hier aub NOOIT!

Hoe is het verder afgelopen met jullie herstellingen? hebben jullie deze dan nog ontvangen?
  #55  
Oud 24-09-12, 15:17
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Idoc-repair in lede is betrouwbaar en heeft al veel klanten van ifixpod uit de nood geholpen! De helft van de vijzen zit er niet meer in en iPad wordt gewoon dichtgemaakt met seconde lijm! Deze man is enkel uit op geld en geeft niets om kwaliteit en klant vriendelijkheid... iDoc-repair.be is betrouwbaar en vlak bij aalst
  #56  
Oud 03-10-12, 13:51
martensk martensk is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard ifixipod merelbeke

ook ik ben blijkbaar als zovelen slachtoffer van die oplichter. ik heb mijn dochter haar i pod laten binnen steken op advies van vandenborre st denijs, omdat die zeiden dat het daar veel goedkoper is om het scherm te vervangen dan bij apple.
dat is nu al weken dat ik probeer binnen te geraken, mails telefoons en ter plaatse gaan niks helpt.
ik vind het erg dat dit zomaar kan mischien moeten we allemaal eens afspreken en daar ter plaatse aan zijn deur gaan staan in zijn mooi wijkje, dan zal hij toch moeten reageren, en inderdaad we zouden onze klachten moeten bundelen en gezamelijk een klacht neer leggen, ook stel ik mij de vraag de iphoneclub niks kan ondernemen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 12:53 ----------

en ook in de wig wag het aa gent magazine

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 12:54 ----------

oeps wig wam
  #57  
Oud 03-10-12, 21:16
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

ik ben de topic starter

ik heb mijn toestel terug gekregen na lang mailen etc.. az repair uit menen (wv) is beter

Laatst gewijzigd door XIII; 03-10-12 om 22:01.
  #58  
Oud 07-10-12, 15:16
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

iDoc-repair is dichter (Lede bij Aalst), betrouwbaar, sneller en goedkoper dan in menen.
  #59  
Oud 08-10-12, 12:39
iBoy iBoy is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Angry ifixpod = oplichter

Zelfde situatie hier ongeveer!

Begin juli 2012 mijn iPad binnen gedaan om een gebroken glas te herstellen.
Een week later konden we hem gaan halen. Net voor we hem gingen halen, bellen we hem en is ie nog bezig met herstellen en zou t nog een uur of 2-3 moeten drogen. Dus ik kon er toch niet om komen. Ik moest natuurlijk betalen voor de herstelling eerst voor hij zou opsturen, maar dat heb ik niet gedaan, want zoals bij elke goeie winkel of firma, eerst product krijgen, dan betalen.
Dan zou hij hem zelf binnen steken bij mij. Niet gezien. Dan was het omdat hij geen tijd gehad had en hij hem opgestuurd had met zijn transportfirma. Hij heeft nooit gespecifieerd welke firma, ook nadat ik erom gevraagd had.
Daarna was de transportfirma hem volgens hem in vakantie en kon ie dus niet verifieren wat er misgelopen was.
Daarna was de ipad dus spoorloos door de transportfirma. Tot dusver super veel emails gestuurd. Weinig antwoord, en altijd maar 1 of 2 zinnen. Telefonisch kreeg ik hem maar 1 keer aan de lijn gans in t begin, toen ik nog niet door had hoe de vork eigenlijk aan de steel zit.
Half augustus zitten we uiteindelijk op het punt waarop hij beweert een verzekeringsdossier te hebben opgemaakt en een kopie van ons aankoopbewijs nodig heeft.
Dat hebben we opgestuurd. Het geld zou volgens hem ongeveer moeten worden gestort op 20 augustus 2012. We zijn ondertussen 8 october. Nog steeds niet gehad. En hij reageert niet meer op mijn massa's emails. Laatste bericht dateert van 4 september ondertussen, waar 1 lijn stond: ik zal er eens naar kijken, waarmee hij bedoelt dat hij niets zal doen want volgens mij is er helemaal geen verzekeringsdossier opgesteld.
We zijn dus nu 3 maand verder. En heb nog geen uitbetaling gehad. Mijn geduld is dus op! Op zijn website, staat 3-4 uur werk voor gebroken glas te vervangen.

Vrijdag 5 oktober heb ik een aangetekende brief verstuurd. En deze namiddag dien ik nog klacht in bij de politie. Wil iedereen hier alstublieft een klacht indienen bij de politie. Het is gratis en zonder gevolgen voor u.

Ik ben ook van plan om naar test aankoop in te sturen.

Ik weet eigenlijk nog niet hoe ik ooit mijn geld voor mijn iPad terug zal krijgen. Dat bedrijf moesten ze sluiten! Geen service, enkel vriendelijk als je binnenbrengt. Hij verkoopt trouwens ook spullen op ebay. Zijn dat dan nieuwe dingen of spullen van mensen die hij nooit terug bezorgt???
  #60  
Oud 20-10-12, 17:16
frankzaman frankzaman is offline
• iOS 2.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard zucht...

Oeioei k zie hier dat er één & ander aan het borrelen is. Ben blijkbaar niet de enige. hier hetzelfde probleem... Iphone 32GB binnen sedert juli en nooit terug gekregen. Altijd verzinsels: "morgen kom ik hem binnen steken" en "hij is verstuurd, je mag hem verwachten" en dan naar een zogezegd fout adres verstuurd enz enz.
k Heb daarnet mijn zaak aan Testaankoop overgemaakt en wacht even af wat zij gaan doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is dit te vertrouwen? ivotje10 Koopinformatie Nederland 4 15-04-11 17:15
Is deze Site te vertrouwen djkavaa Koopinformatie Nederland 18 19-06-10 18:09
is dit te vertrouwen jelle1234 Archief 5 13-03-10 11:31
Te vertrouwen? Goerez Koopinformatie Nederland 7 06-02-09 14:00
Te vertrouwen of niet ? batalhador Koopinformatie Nederland 12 04-02-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.