//

iPhone 4 uit het niets uitgevallen.

iPhone 4 uit het niets uitgevallen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 is vanmiddag blijkbaar uit het niets uitgevallen. Ik krijg hem niet meer aan enzo. Ook kan ik geen reset doen dmv de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-11, 19:13
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard iPhone 4 uit het niets uitgevallen.

Mijn iPhone 4 is vanmiddag blijkbaar uit het niets uitgevallen. Ik krijg hem niet meer aan enzo. Ook kan ik geen reset doen dmv de home en de powerknop.

Ik sluit hem nu aan op de pc maar dan krijg ik elke keer wel het appelje te zien en dan verwijnt die weer en dat gaat de hele tijd zo door.

Weet iemand wat te doen?

Blijkt dus in herstelmodus te staan. Iemand idee hoe uit te krijgen? Ik zoek al op het forum

Laatst gewijzigd door PeterPastoor; 25-09-11 om 19:42.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-11, 19:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Krijg je 'm wel in DFU? Dan zou je in DFU kunnen proberen te herstellen in iTunes. Krijg je wel 4.3.5 door je strot geduwd.
  #3  
Oud 25-09-11, 19:35
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Ahaa ik zie nu dat hij in de herstelmodus staat al. Hoe die daar ingekomen is is een goede vraag....

Hoe krijg ik hem eruit zonder te herstellen? Heb al een flinke tijd geen backup meer gemaakt, erg stom ik weet het.

Dank

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2011 om 18:36 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Krijg je 'm wel in DFU? Dan zou je in DFU kunnen proberen te herstellen in iTunes. Krijg je wel 4.3.5 door je strot geduwd.
Zo nu was je wel snel

Zie mijn antwoord hierboven al

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2011 om 18:49 ----------

Heb allemaal gedaan wat er op het forum stond. Hij stond dus in herstelmodus want ik kreeg het pijltje en dergelijke in beeld. Heb hem toen in DFU mode gezet volgens dat info-topic hier. En toen er weer uit dmv 20 sec home en powerknop indrukken maar de apple logo blijft knipperen.

Ben bang dat er niks anders opzit dan te herstellen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2011 om 18:59 ----------

Probeerde hem nu te herstellen maar dan geeft hij een 1611 probleem. Is dit software-matig of hardware-matig? :S
  #4  
Oud 25-09-11, 21:16
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je hebt niet toevallig een iPhone die 'geholpen' is met iPad baseband?
Edit: ohnee, vast niet, want je hebt en had geen jailbreak.
Dan weet ik het verder ook even niet meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G backlight is uitgevallen, wat nu? alena iPhone algemeen 13 30-01-13 17:05
Iphone 4 scherm uitgevallen. ayda iPhone algemeen 1 18-05-11 22:21
Uit het niets herstelmodus actief!? Ali iPhone algemeen 15 31-08-09 12:28
Iphone uitgevallen tijdens beluisteren mp3 buscemi32 iPhone algemeen 1 18-06-09 21:59
Geen GPRS meer van uit het niets iRobbert iPhone algemeen 1 11-07-08 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.