//

Reservekopie maken lukt niet

Reservekopie maken lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik een tijdje geleden alles kwijt ben geraakt en ik niet wil dat dit weer gebeurt heb ik een vraagje.... en ik niet snap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-11, 09:13
jolandavanmameren jolandavanmameren is offline
• iOS 4.3.5
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard Reservekopie maken lukt niet

Omdat ik een tijdje geleden alles kwijt ben geraakt en ik niet wil dat dit weer gebeurt heb ik een vraagje.... en ik niet snap waarom ik ondanks dat ik regelmatig synch en hij dan automatisch een reservekopie maakt ik geen reservekopie kon vinden. Behalve van 5 maanden geleden.
Nu wil ik dus handmatig een reservekopie maken en als ik via het iPhone icoontje in Itunes klik op reservekopie maken, start hij dat wel op en zegt ook dat hij dat maakt maar de kopie staat daarna niet in het lijstje waar ik uit kan kiezen om de Iphone naar terug te zetten....
Ook als ik de Iphone koppel geeft hij aan dat hij een reservekopie maakt maar ook die kan ik niet terugvinden in de lijst.
Ik wil heel graag een reservekopie maken om niet weer alles kwijt te raken...
Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-11, 12:45
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Volgens mij wordt de reserve kopie wel gemaakt, maar wordt deze niet met een datum opgeslagen, de laatste wordt steeds overschreven, en zie je ook niet terug met datum.

Ik ben momenteel niet in de gelegenheid om de exacte lokatie van de reserve kopie op een Windows machine te noemen, maar deze moet ergens in je profiel worden opgeslagen in applicatie data. Wanneer je de datum van de bestanden bekijk zal je zien dat deze van het moment zijn dat je de laatste reservekopie hebt gemaakt.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 22-09-11, 14:21
jolandavanmameren jolandavanmameren is offline
• iOS 4.3.5
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Dankje Jemmie!! Ik ben echt durk aan het zoeken maar kan het niet vinden. Nog tips? Mijn Profiel?? (puzzeled)..
En is het ook mogelijk om een reservekopie met datum te maken?> want uiteidnelijk is natuurlijk het doel dat je de reservekopie kan gebruiken mocht er iets misgaan en dan moet je m natuurlijk wel kunnen vinden. De laatste keer dat er iets misging met de Iphone en ik m dus wilde terugzetten kon ik nergens een reservekopie vinden,,,
  #4  
Oud 22-09-11, 15:14
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

  • Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\
  • Windows Vista and Windows 7: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Bron: https://support.apple.com/kb/ht1766
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 22-09-11, 16:09
jolandavanmameren jolandavanmameren is offline
• iOS 4.3.5
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Dankje!!! Inderdaad gevonden. Maar schrijft hij dan telkens eroverheen? en kan ik ook nieuwe maken ipv overschrijven? zodat ik ook echt af en toe een extra backup kan maken?
want doordat hij de vorige keer dus de reservekopie maakte toen ik de Iphone aan de computer koppelde had ik dus geen goede backup meer omdat de reservekopie een lege telefoon was...
  #6  
Oud 22-09-11, 16:13
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je kunt zelf die hele map kopiëren en ergens veiligstellen.
  #7  
Oud 25-09-11, 20:03
jolandavanmameren jolandavanmameren is offline
• iOS 4.3.5
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

THanks voor de hulp!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
reservekopie maken lukt niet meer met ipad2 travelphotography iPad algemeen 6 16-01-12 11:18
Windows: Reservekopie maken lukt niet Donaldo iTunes 4 03-01-11 20:51
Reservekopie lukt niet Delight75 iTunes 3 05-07-10 21:16
Windows: reservekopie lukt niet (meer) Mickeymii iTunes 4 04-02-10 22:05
Reservekopie lukt niet nlrela iPhone algemeen 0 17-08-08 07:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.