Reservekopie lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Om de een of andere reden kan ik geen reservekopie meer maken met mijn 3G. Ik heb de nieuwste I-tunes, dus dat is geen probleem.... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie lukt niet
Om de een of andere reden kan ik geen reservekopie meer maken met mijn 3G.
Ik heb de nieuwste I-tunes, dus dat is geen probleem.... Met de vorige versie van I-tunes had ik het ook al soms... Nu zit ik dus met het punt dat ik geen iOS4 kan instaleren.... Iemand enig idee wat er mis gaat? Ik krijg geen foutmelding, maar na een dikke 3 uur staat het balkje van de reservekopie nog steeds links in het hoekje.....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.
Mac osx 10.5.8, iTunes 9.2 (de nieuwste in elk geval), een iPhone 3G... De oplossing heb ik nog niet.. Iemand anders wel? |
|
|||
|
|||
wanneer het de backup betreft voor het overzetten naar IOS4, dan kan het tot 5 uur duren! bij mij duurde het net geen 5 uur (echt waar).
Daarnaast gaf IOS4 mij zoveel ellende dat ik de klok terug heb gezet en weer op 3.1.2 draai, IOS4 is niet geschikt voor de 3G, is mijn persoonlijke mening! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Reservekopie maken lukt niet | Donaldo | iTunes | 4 | 03-01-11 21:51 |
kan reservekopie niet terugzetten | Guest-20191103144301 | Archief | 1 | 13-11-10 18:37 |
Windows: reservekopie lukt niet (meer) | Mickeymii | iTunes | 4 | 04-02-10 23:05 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Reservekopie lukt niet | nlrela | iPhone algemeen | 0 | 17-08-08 08:37 |
|
|