Iphone 3GS update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3GS versie 4.2.1 modemfirmware 05.15.04, als ik deze probeer te updaten via iTunes dan geeft hij aan dat 4.2.1 de nieuwste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 3GS update
Hallo,
Ik heb een 3GS versie 4.2.1 modemfirmware 05.15.04, als ik deze probeer te updaten via iTunes dan geeft hij aan dat 4.2.1 de nieuwste versie is. Is het nog mogelijk om een hogere versie te krijgen? Al vast bedankt, Gerben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat het een 3GS is en geen 3G?
Voor de 3G is 4.2.1 namelijk de nieuwste versie; voor de 3GS is dat 4.3.5.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan heb je toch echt een 3G, in de doos van een 3Gs. Hoop niet dat je er ook een 3Gs bedrag voor hebt betaald?
De letters achterop een 3Gs zijn zilverkleurig, die van een 3G mat wit. Maar de achterkant kan zelfs ook vervangen zijn, waardoor dat onderscheid niet meer te maken is. Verder heeft de 3Gs een kompas App, de 3G niet. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reacties.
Het blijkt toch een 3G te zijn. Gelukkig is het een voorlopig toestel van de zaak die in een verkeerde doos zat. Gerben |
|
||||
|
||||
Dan kan hier een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS update 3.1 --> 4.3.2 | pauluz | Archief | 8 | 19-04-11 00:18 |
iPhone 3GS: Update Engelse iPhone 3GS | jokidoki | Unlock | 2 | 20-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: update iphone 3gs | tjtommy | Unlock | 0 | 26-07-10 17:36 |
iphone 3gs 'dood' na 3.1.2 update | sphoon | Archief | 2 | 11-10-09 17:53 |
|
|