Update Engelse iPhone 3GS discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn gejailbreaked en geunlockte iPhone 3GS geüpdatet naar 4.0.1. En weer geunlocked etc. Maar nou is hij vreselijk traag. Volgende maand krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update Engelse iPhone 3GS
Ik heb mijn gejailbreaked en geunlockte iPhone 3GS geüpdatet naar 4.0.1. En weer geunlocked etc. Maar nou is hij vreselijk traag. Volgende maand krijg ik een tmobile Abbo. Als ik hem dan update naar 4.1 of 4.2 werkt hij dan zonder unlock (Engels toestel)? En wordt hij dan sneller? Dan laat ik de jailbreak maar achterwege.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een iPhone met Engelse simlock hebt dan zal je altijd moeten blijven jailbreaken en unlocken.
|
|
|||
|
|||
Hoe kun je erachterkomen of het een Engelse is? Ik heb nl. Via internet besteld en er zat ook een engelse stekker in?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Engelse Vodafone simlock op iPhone 4 | tbeumer@ | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-07-10 23:29 |
iPhone 3GS: Unlock engelse iPhone | seven77 | Unlock | 34 | 04-05-10 19:40 |
iPhone 3GS: Unlock kopen voor Engelse iPhone 3GS? (nieuwste baseband, onbruikbaar) | kurt1970 | Unlock | 7 | 29-03-10 00:17 |
Engelse taal voor nederlandse iPhone? | timdafweak | iPhone algemeen | 3 | 08-11-07 09:17 |
Engelse iPhone | Crifox | Archief | 6 | 16-10-07 21:00 |
|
|