Iphone 3GS update niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Iphone aansluit op de pc herkent ITunes hem en gaat singonieseren maar daar komt geen eind aan en kan dus niet updaten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS update niet meer
Als ik mijn Iphone aansluit op de pc herkent ITunes hem en gaat singonieseren maar daar komt geen eind aan en kan dus niet updaten
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet even aanvinken in iTunes linksbovenin:
Bewerken --> Voorkeuren --> Apparaten --> Automatische synchronisatie van iPod, iPhone en iPad voorkomen. Dan synchroniseert hij niet als je je iPhone aansluit ! |
|
|||
|
|||
Ik heb softwareversie 3.1.3 en wil een update uitvoeren. Ik druk op de knop werk bij maar dan zegt mijn mac: Deze versie van itunes 9.2.1 is de nieuwste versie??
Hoe kan ik alsnog mijn iphone updaten? |
|
|||
|
|||
volgens mij zitten we op dit moment op versie 10.x.x dus je zou eens kunnen proberen een nieuwe versie van itunes te installeren.
|
|
|||
|
|||
Helaas helpt niet !!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer na update OS4. iPhone 3GS | forza | Odido (T-Mobile) | 15 | 01-03-12 21:16 |
Iphone 3gs werkt niet meer na update 4.3.3 | willemijndejong | iPhone algemeen | 0 | 25-06-11 12:15 |
Iphone 3gs 16gig werkt niet meer Na update nieuwe Firmware. | vondeuhlux | iPhone algemeen | 10 | 30-12-09 12:42 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
|
|