Voorzichtig met het bestellen van een iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Na de recente ontwikkeling met betrekking tot het slechte ontvangst zou ik toch nog even wachten met het bestellen. Zeker als je de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorzichtig met het bestellen van een iphone 4
Heren,
Na de recente ontwikkeling met betrekking tot het slechte ontvangst zou ik toch nog even wachten met het bestellen. Zeker als je de iphone in frankrijk wilt gaan halen. Stel dat jouw iphone dit probleem zometeen ook heeft en je terug moet naar frankrijk moet voor de garantie. Info: iPhone 4 Loses Reception When You Hold It By The Antenna Band? Steve Jobs Describes iPhone 4 Signal Strength as a 'Non Issue' - Mac Rumors Zoals Rob Geus zou zeggen; daar wordt je niet blij van. Groet, Xionax Laatst gewijzigd door Xionax; 25-06-10 om 14:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik begin ook te twijfelen met de iphone 4. Je betaalt zoveel en dan zie je zoveel klachten is het geld wel waard voor iphone 4 kan iemand mij dit vertellen? Anders ga ik naar Htc of andere mobiels.
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon even wachten tot ze dit hebben opgelost. Niet met een rubber maar echt opgelost. Afhankelijk van hun oplossing zou ik een besluit nemen.
|
|
|||
|
|||
Ga jij hem zelf wel halen? Of wacht je ook op oplossing.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple kan een hoop, maar kan niet de manier veranderen waarop een mens een object vast houdt. Indien de iphone daar niet mee om kan gaan. Helaas! |
|
|||
|
|||
Ag ik wil sowieso een bumper omdat ik hem nog wel eens laat vallen. Dan is het ontvangt ook meteen goed. Ik wil hem, en dat wil ik gisteren
|
|
|||
|
|||
ga je vodafone abbo of t-mobile? Bij vodafone hebben ze toch data limiet is dat hinderlijk als je veel internet of is dat niet zo makelijk te overschrijden?
|
|
||||
|
||||
Ach maakt me helemaal niets uit, ga hem zeker kopen. Ik bel toch nooit met de iPhone (LOL).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met andere woorden: als ik een iphone 4 koop wil ik die ook laten zien en niet met zo'n rubberen band er omheen. |
|
|||
|
|||
Hoe zit zo een bumper eruit?
|
|
|||
|
|||
Haha, onvoorstelbaar dat maar blijft duren dat van dat wegvallen van bereik; newsflash; dat is bij alle iphones al zo geweest,manman en het is belange zo erg niet zoals men laat uitschijnen zenne.
|
|
|||
|
|||
Geen schrik, ben gisteren met wat vrienden naar Frankrijk gegaan en we zijn in totaal met 6 iPhones terug naar huis gegaan.
Geen enkel van die iPhones hebben problemen met ontvangst. Het enige wat gebeurt (en dan moet je echt al veel moeite doen) is dat er een blokje of 2 van je ontvangst weggaat wanneer je je vinger op een specifieke plaats zet in de buurt van de linkse antenne. Maar geloof me vrij, je moet echt al veel moeite doen om je vinger nét op die plaats te zetten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xionax; 25-06-10 om 17:00. |
|
|||
|
|||
Overigens zie ik dat je in een andere post het volgende hebt gezet:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
lijkt mij weer iets wat sommigen wel hebben en anderen niet.
heb m'n iPhone4 van gisteren en heb totaal geen problemen met de ontvangst. ik mag hem zelfs volledig tussen m'n 2 handen houden en ontvangst zakt geen balkje! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank alvast! |
|
|||
|
|||
waar heb je dat vandaan dan? ik gebruik mijn internet echt stevig minimaal 4x per week dat ik 2 uur lang uitzendinggemist aan het streamen ben in de trein.. zit per maand zeker wel aan een paar gb nergens last van.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het helemaal gehad met mijn Iphone. Ik heb een 3gs die na update 4 niet meer vooruit te branden is, Jobs zegt dat je de Iphone 4 op een speciale wijze vast moet pakken om te kunnen bellen, flash blijft een probleem voor Apple. Ze kunnen me de boot in. Morgen ga ik een HTC desire bestellen. Dus aankoopadvies: geen Iphone maar een android kopen
|
|
|||
|
|||
Jongens, onthoudt dat vooral mensen met problemen deze posten. Mensen die die problemen niet hebben, zullen daar niet over berichten.
Gewoon nog even wachten met bestellen. Waarschijnlijk betreft het slechte een beperkt aantal toestellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
Er is nu al een probleem met het scherm van de iPod touch 4G gevonden! | Wiejeben | iPhone algemeen | 17 | 06-10-10 18:39 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Kan ik beter wachten met een Iphone te bestellen bij T-Mobile? | Frenzie | Odido (T-Mobile) | 5 | 26-09-08 09:21 |
|
|