//

BTW iphone 4 UK

BTW iphone 4 UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) haaii binnen een maand gaan mn ouders naar london en brengen ze een iphone mee naar huis voor me maar hoe zit het met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-10, 19:05
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard BTW iphone 4 UK

haaii

binnen een maand gaan mn ouders naar london en brengen ze een iphone mee naar huis voor me

maar hoe zit het met het terug vragen van de BTW dan in belgie?
of kan je hem er ook zonder BTW kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-10, 20:15
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

als je een bedrijf hebt kun je in UK zonder BTW kopen. Je moet dan wel bij aanschaf je BTW nummer overleggen. Dit kan overigens in elk EU land.
Als particulier zul je gewoon btw moeten betalen, of je moet uit een niet EU land komen dan kun je als particulier de btw op het vliegveld in Uk terugvragen na overleegen van aankoopnota.
  #3  
Oud 07-10-10, 23:42
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

dus men vader kan gewoon zen BTW nummer geven en dan betaalt ie geen BTW?
en hoeveel bedraagt de btw daar?
  #4  
Oud 08-10-10, 09:14
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

Helaas, de Apple store werkt daar niet aan mee. Zou ook weer meer vragen van hun administratie. Je zult daar gewoon BTW moeten betalen en die dan later terugvragen bij de Engelse belastingdienst. Sinds 2010 kan je dat wel via de Nederlandse belastingdienst indienen. Zie Belastingdienst: Btw in de EU vanaf 2010
Wellicht dat het ook via de Belgische belastingdienst kan. Je kunt het aan het einde van het kwartaal doen, maar daar is het bedrag volgens mij te laag voor. Dat betekent dat het alleen aan het einde van het jaar kan, maar daar zitten we toch bijna. Zie de eerdere link.
  #5  
Oud 08-10-10, 09:16
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

BTW in de uK is trouwens 17.5%. ik heb zelf besteld in de online store en laat deze via borderlinx doorsturen. Of de BTW terugvragen echt soepel gaat werken weet ik dus pas begin 2011
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
0% Btw op bijbetalen bij abonnement + iphone? fgd007 Koopinformatie Nederland 2 31-01-11 18:01
[iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie dennis00 Koopinformatie België 25 03-09-09 00:38
iPhone zonder BTW bij Mobistar StarlightNo1 Koopinformatie België 39 11-06-09 12:06
iPhone 3G 8GB voor 389,- incl btw? Goudvis12 Archief 5 19-08-08 22:39
iPhone (USA) btw terugvragen Hanky Dussen Koopinformatie USA 6 11-02-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.