iPhone 4 kopen in Denemarken discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met het kopen van een iPhone 4 in Denemarken? Het lijkt erop dat je ze daar relatief goedkoop kunt kopen: iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kopen in Denemarken
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een iPhone 4 in Denemarken? Het lijkt erop dat je ze daar relatief goedkoop kunt kopen:
iPhone 4 16 GB kost daar los 3759.20 kronen (=462,76 euro) Ik ga over een maand naar Denemarken, maar ben benieuwd wie er ervaring heeft. Als niemand dat nog heeft zal ik jullie over een maand updaten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Los is niet gelijk aan simlockvrij
|
|
|||
|
|||
volgens de applewebsite kost ie 'iets' meer
iPhone 3GS & iPhone 4 - Apple Store (Danmark) resp. 4699 en 5499 kronen...
|
|||
|
|||
Ja ik zag het later ook ja, helaas. Mijn vraag blijft evengoed, hoor
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 & iPhone 3GS - Apple Store (Danmark)
nog steeds maar 630 euro, vergelijkbaar met Frankrijk. Zijn er inmiddels mensen die hem in Denemarken hebben gehaald? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prepaid in Denemarken? | jteam | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 01-08-09 15:02 |
Iphone kopen... HELP!! | Fr33k | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-02-09 18:30 |
"Geen Service" in Denemarken | Mwfadebeer | iPhone algemeen | 13 | 10-09-08 19:35 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
iPhone Kopen? | yousey | Archief | 23 | 19-12-07 01:14 |
|
|