iPhone 4 bij Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ook besteld begin juli nog niks ontvangen , heb wel een mail ontvangen dat ik hem rond 6 augustus krijg.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ook besteld begin juli nog niks ontvangen , heb wel een mail ontvangen dat ik hem rond 6 augustus krijg..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dat blijven ze roepen ja
ik snap alleen niet waarom iedereen een 6 aug mail heeft gehad, ik heb nada gehoord 16 juni niet t-mobile abbo met nummerbehoud...... ps; gsmwijzer heeft ze vrijdag weer op voorraad, ik mocht alleen niet reserveren ben ook bang dat ik mijn phoneshop abbo niet zomaar kan annuleren |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook ik heb de email ontvangen over 6 augustus, maar als je nu op de website gaat kijken van phoneshop.nl staat er een levertijd van 3 tot 6 weken. Misschien hebben we voordeel dat we nog moeten wachten en krijgen we een goede Iphone zonder antenne-probleem. |
|
||||
|
||||
Graag in deze topic doorgaan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 bij phoneshop.nl met alle providers! | ewaa | Koopinformatie Nederland | 6 | 08-06-10 18:44 |
iPhone bij T-mobile of Phoneshop ? | zeghetmaar | Koopinformatie Nederland | 2 | 01-11-09 12:25 |
iphone bij phoneshop | shao | Archief | 1 | 26-08-09 17:39 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
iPhone 3GS prijs LOS bij Phoneshop | N33D | Archief | 2 | 10-06-09 21:53 |
|
|