//

T-mobile simlock iphone 4

T-mobile simlock iphone 4 discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door spiekry VOlgens mij was jij juist diegene die aan het huilen was toch? na al je zogenaamde perikelen. Ik wil jou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-08-10, 15:43
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiekry Bekijk bericht
VOlgens mij was jij juist diegene die aan het huilen was toch? na al je zogenaamde perikelen. Ik wil jou ook best wel helpen met soliciteren om acteur te worden, kan je in een slapstick gaan spelen
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Bekside heeft niet lopen janken over dat ie z'n geld kwijt was, integendeel, het leek m niet zo heel veel te doen. Dus dat huilen moet je hem (of haar...nog niet over nagedacht) niet verwijten denk ik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-10, 15:51
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazbart Bekijk bericht
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Bekside heeft niet lopen janken over dat ie z'n geld kwijt was, integendeel, het leek m niet zo heel veel te doen. Dus dat huilen moet je hem (of haar...nog niet over nagedacht) niet verwijten denk ik.

Oke dat zou kunnen, maar via de mail kan je iemand niet zien, je kan dus geen emoties zien. Dus ik betwijfel het maar je hebt gelijk ik kan het niet bewijzen.
  #23  
Oud 28-08-10, 00:43
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
mischien moet jij op het rapporteer knopje klikken, een klein berichtje sturen met het verzoek of je aub moderator kan worden op het forum.
hoef je niet meer zo te huilen kan je het meteen op slot doen!

als je wil, kan ik je helpen met je solicitatie bericht!

Hey bekside Ik heb een iphone 4 Yeah en jij? ZOu je me nog kunnen helpen met die sollicitatie?
  #24  
Oud 28-08-10, 22:44
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht

dank en ook hier kan idd weer een slotje op
Bij deze dus, volgende keer even rapporteren dan gaat het sneller.

Laatst gewijzigd door shapezzz; 28-08-10 om 22:47.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 14:22
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile richard250 Odido (T-Mobile) 6 23-07-10 19:16
Simlock iPhone met bestaand T-Mobile abonnement? funkyred Odido (T-Mobile) 3 19-07-10 09:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.