Iphone 4 van 4.0.2 naar 4.0.1 Beloning!! discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben in de USA en heb gisteren een Iphone 4 32gb gekocht met simlock. Ik had verwacht dat er 4.0.1 op zou staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 van 4.0.2 naar 4.0.1 Beloning!!
Hallo, ik ben in de USA en heb gisteren een Iphone 4 32gb gekocht met simlock. Ik had verwacht dat er 4.0.1 op zou staan of lager maar er stond al 4.0.2 op. Kan iemand me helpen om hem terug te zetten? Reageer snel als je wil dan kan ik nog een kadotje voor je mee nemen uit de Apple store.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoals je al kon vinden op het forum gaat dat nu nog niet lukken. Omdat deze info al ruim aanwezig is op het forum gaat er hier nu een slotje op
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Help!! Beloning 50,00 euro IPhone 4 start niet meer | martijnhaarlem1976 | Archief | 8 | 07-08-10 11:15 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|