Borderlinx problemen!!

Borderlinx problemen!! discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Let op!!! Ik heb mijn iPhone 4 laten bezorgen op mijn borderlinx adres. Vorige week vrijdag kreeg ik een mail dat mijn pakket was toegekomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 August 2010, 21:40
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 October 2007
Berichten: 152
Angry Borderlinx problemen!!

Let op!!!
Ik heb mijn iPhone 4 laten bezorgen op mijn borderlinx adres. Vorige week vrijdag kreeg ik een mail dat mijn pakket was toegekomen en een uurtje nadien was het verzonden naar mijn Belgisch adres. Ik kreeg ook een tracking nr en alles leek in orde.
Tot ik hiernet op DHL.be ga zien en mijn tracking nr ingeef.

Er staat:
12 Zending afgeleverd -Getekend door: OPHALENS BRUSSELS - BELGIUM 13:49

Ik heb direct naar DHL gebeld en die hebben me bevestigd dat het pakketje afgetekend is door iemand die Ophalens noemt. Een naam of adres konden ze me niet meedelen.
Ook heb ik direct een chat sessie geopend met borderlinx en deze zeiden dat zoiets nog nooit gebeurt was. Toen ik vroeg wat het adres was waarnaar ze het pakketje verstuurd hadden verzekerden ze mij dat het mijn adres was.

Wat moet ik nu doen? Ik heb de indruk dat ik mijn iPhone nooit meer ga zien. Ben ik hiervoor verzekerd? Ik heb met paypal (mastercard) betaald. Misschien kunnen zij iets regelen?

Man man

Laatst gewijzigd door mrgoolie; 24 August 2010 om 21:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24 August 2010, 21:48
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 October 2007
Berichten: 152
Standaard

Op mastercard lees ik het volgende:
Het kan voorkomen dat een artikel dat u via internet heeft gekocht niet wordt afgeleverd. In dat geval draaien wij de betaling terug en hoeft u helemaal niets te betalen. Dankzij deze unieke Aflevergarantie heeft u dus weer een zorg minder als u op internet winkelt.

Maarja apple heeft het wel afgeleverd bij Borderlinx. Het zijn zei dat dit kwijt zijn geraakt h?
  #3  
Oud 24 August 2010, 22:04
ButcherJF's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 November 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.585
Send a message via twitter to ButcherJF
Standaard

Het probleem ligt bij DHL, niet bij Borderlinx. De DHL-chauffeur kan zeggen waar hij het pakket heeft afgeleverd. DHL kan vervolgens de nodige moeite doen het terug te halen.
Ik heb in het verleden iets soortgelijks gehad en de chauffeur wist exact te vetellen aan wie hij het pakket had afgegeven. DHL heeft zich toen van de goede kant laten zien door alles in het werk te stellen het pakket te achterhalen -wat uiteindelijk ook gelukt is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 24 August 2010, 22:12
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 October 2007
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Het probleem ligt bij DHL, niet bij Borderlinx. De DHL-chauffeur kan zeggen waar hij het pakket heeft afgeleverd. DHL kan vervolgens de nodige moeite doen het terug te halen.
Ik heb in het verleden iets soortgelijks gehad en de chauffeur wist exact te vetellen aan wie hij het pakket had afgegeven. DHL heeft zich toen van de goede kant laten zien door alles in het werk te stellen het pakket te achterhalen -wat uiteindelijk ook gelukt is.
Ik hoop het want ik lees op verscheidene fora dat er wel effectief problemen zijn met borderlinx. Ik ga morgen terug met DHL bellen en hopelijk kunnen ze het pakketje zo snel mogelijk terug ophalen. Het zou erg zijn moest ik dit kwijt zijn.

Wat ik wel raar vindt is dat DHL een pakketje bij iemand verkeerd aflevert... Dit kan toch zomaar niet?
  #5  
Oud 6 September 2010, 12:26
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 September 2009
Berichten: 77
Standaard

Is hier al een update TS?
  #6  
Oud 6 September 2010, 12:50
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 August 2010
Berichten: 122
Standaard

Idd ben ook benieuwd!
  #7  
Oud 15 September 2010, 12:36
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 September 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook problemen met Borderlinx. iphone is 2 september bij ze afgeleverd, op 3 september shipping nummer van DHL ontvangen, maar DHL heeft geen pakket ontvangen. Heb Borderlinx nu vier keer gecontacteerd en steeds zeggen ze dat ze twee dagen nodig hebben om uit te zoeken wat er met mijn iPhone is gebeurd, maar een echt antwoord krijg ik niet. Erg slechte service en volgens mij is het een puinhoop daar. Heb het nu nogmaals ge-escaleerd en hoop snel te horen wat er met mijn iPhone is gebeurd.
  #8  
Oud 20 September 2010, 11:50
VoltrefferVick's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 August 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Heb ook een leuke situatie met BL

Had 2 bestellingen lopen, 1 op mijn eigen account en op mijn vriendins account.
Werden zelfde dag bezorgd bij BL en dat was wel erg lastig voor onze Engelse vrienden.
Wat is er gebeurd.
De bestelling op mijn vriendins naam is keurig netjes verstuurd naar mij, de bestelling op mijn naam is dus terecht gekomen in de verkeerde suite en naar een verkeerd afleveradres verstuurd.
Gelukkig wist ik te achterhalen naar wie en is het pakketje dus toch nog bij mij terecht gekomen maar heb me nog even voor de domme gehoude en bij BL gemeld (gister voor de 3e keer) dat mijn pakketje bij hun is aangekomen en ik er nog steeds op aan het wachten ben.
BL is dus nu aan het uitzoeken wat er gebeurd is.

Wat denken jullie dat ze zullen doen.
Ze hebben een grote fout gemaakt door mijn pakketje in een verkeerde suite te zetten, terwijl er heel duidelijk mijn suite nr op stond, en vervolgs sturen ze het naar een verkeerd afleveradres.
Denk dat hun mogelijkheden toch er beperkt zijn om te gaan zeggen dat het pakketje terug gestuurd moet worden. Ik geloof niet dat ik dat zou doen ieder geval, haha ;-)
 


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Borderlinx.com offline Yzord Koopinformatie en ervaringen 1 23 March 2011 14:10
Borderlinx situatie VoltrefferVick Koopinformatie Nederland 21 1 October 2010 01:22
[iPad] Borderlinx Ervaringen Meerkoetje iPad algemeen 2 21 April 2010 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.