//

iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House

iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen vrijdag direct de iPhone 4s gereserveerd bij the Phone House. Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan en al meer informatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-11, 11:36
Versplinterd Versplinterd is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House

Ik heb afgelopen vrijdag direct de iPhone 4s gereserveerd bij the Phone House.
Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan en al meer informatie hebben?
het enige wat ik weet is dat ik nog gebeld wordt door het filiaal waar ik 'm wil gaan ophalen.

Ik vraag mij ook af of het niet slim is om nu vooralsnog te reserveren bij de t-mobile ofzo, zou dit sneller gaan?

hoe denken jullie hierover?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-11, 20:39
iphone4NL iphone4NL is offline
• iOS 4.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hem ook bij de Phone House besteld, krijg morgenvroeg telefoon of ik hem kan ophalen, was nummer 3 op de T-Mobile lijst.
  #3  
Oud 28-10-11, 09:59
Bart88 Bart88 is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Standaard

iphone4NL, Heb jij hem ook op de 21e besteld?
  #4  
Oud 28-10-11, 10:06
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Ik heb hem ook in bestelling staan bij de Phonehouse. Ze belde mij afgelopen dinsdag op zodat ik door kon geven welke kleur, type en provider ik wil. Dinsdagavond hebben zij de bestellingen doorgegeven richting HK Phonehouse. Toen ze mij belden dinsdag gaven ze aan dat het wel een week of twee zou kunnen duren.
  #5  
Oud 28-10-11, 10:09
Versplinterd Versplinterd is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard

ik heb eergister telefoon gehad dat ik 'm waarschijnlijk vandaag in de loop van de middag op kan halen
  #6  
Oud 28-10-11, 11:47
oompaul oompaul is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik had ook gereserveerd. Wilde hem los kopen.
Dat kon alleen met een T-mobile toestel volgens hun.
Sta ik daar dus net om hem te halen en was nog de eerste ook.
Kan hij ineens niet meer los verkocht worden.
Heeft T-mobile geblokkeerd.
25 euro terug gekregen en geen 4s dus.
Ben echt heel boos.
  #7  
Oud 28-10-11, 12:11
david906 david906 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 52
Standaard

Ik net dus ook vol enthousiasme naar de PhoneHouse, ik had de telefoon dus gereserveerd voor die 25 euro, vorige week werd ik gebeld en ook gevraagd naar het type en provider.
Kom ik aan in de winkel is de 32GB Witte versie nog niet geleverd, meer konden ze niet zeggen en ik moest maar wachten op een telefoontje.

Slechte zaak in mijn ogen.
  #8  
Oud 28-10-11, 12:29
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david906 Bekijk bericht
Ik net dus ook vol enthousiasme naar de PhoneHouse, ik had de telefoon dus gereserveerd voor die 25 euro, vorige week werd ik gebeld en ook gevraagd naar het type en provider.
Kom ik aan in de winkel is de 32GB Witte versie nog niet geleverd, meer konden ze niet zeggen en ik moest maar wachten op een telefoontje.

Slechte zaak in mijn ogen.
Ik denk dat je het dan niet helemaal begrepen hebt, of diegene die je vorige week gesproken hebt heeft jou niet goed geinformeerd. Toen ze mij afgelopen dinsdag namelijk belden, voor type en provider, gaven ze al aan dat het nog wel een week of 2 zou kunnen duren.
Die reservering betekent natuurlijk niet dat je op releasedatum gegarandeerd een toestel hebt. Het betekent wel dat je gegarandeerd één van de eerste toestellen krijgt die de winkel binnenkrijgt. Afhankelijk natuurlijk van jou plaats in de wachtrij in combinatie met het aantal wat ze binnenkrijgen.
Als je niet reserveerd kan je eerst wachten tot alle reserveringen zijn uitgeleverd.
  #9  
Oud 28-10-11, 12:34
david906 david906 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 52
Standaard

Diegene die mij vorige week belde vertelde mij dat ik hem vrijdag 28 oktober kon komen ophalen. Vandaar dat ik vandaag dus netjes in de winkel stond
  #10  
Oud 28-10-11, 12:41
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david906 Bekijk bericht
Diegene die mij vorige week belde vertelde mij dat ik hem vrijdag 28 oktober kon komen ophalen. Vandaar dat ik vandaag dus netjes in de winkel stond
Dan begrijp ik inderdaad je teleurstelling!
  #11  
Oud 28-10-11, 15:02
annemiekerijke annemiekerijke is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard phonehouse, voorinschrijving Iphone: misleiding

Ik had een Iphone (64 g en wit) voor de somma van 25 euro vastgelegd bij The Phonehouse, zodat ik m zeker zou krijgen. Ze hebben me tot 3x toe verzekerd dat deze 28 oktober opgehaald kon worden, daar betaal je immers 25 euro voor, geen klein bedrag.

Kom ik er net achter, door zelf te gaan bellen notabene, dat ze hem helemaal niet kunnen leveren. Schande, Phonehouse!
  #12  
Oud 28-10-11, 15:33
JustJill JustJill is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Vorige week email (algemene nieuwsbrief) ontvangen van de Phonehouse dat deze vanaf heden (21/10) te reserveren was. In de winkel geen idee waar ik het over had. Maar.. ik kon wel reserveren voor 25euro en dan kreeg ik de telefoon volgende week (vandaag) .. Oke. Nou vooruit.

Woensdag gebeld dat ik door moest geven met welke provider ik dat dan wilde.. Uhm, nou wat zijn dan de prijzen. Ja mevrouw die weten we nog niet. En hoe denkt u dan dat ik ga beslissen welke provider ik wil... Telfort is online de goedkoopste maar daar hebben jullie dus nog geen tarieven van. Nee dat klopt.

Ah. Oke. Nou. Reserveer maar voor telfort. Tot vrijdag.

Vandaag in de winkel: Geen telefoon. Geen prijzen bekend. Rare zaak!

Het is dat ik een bon heb twv 120 euro anders had ik allang de telefoon rechtsteeks bij Telfort besteld. (Vandaar dat ze de bon hebben uitgegeven denk ik.. )

Rare business ...
  #13  
Oud 28-10-11, 15:41
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone4NL Bekijk bericht
Ik heb hem ook bij de Phone House besteld, krijg morgenvroeg telefoon of ik hem kan ophalen, was nummer 3 op de T-Mobile lijst.
Bij Phonehouse Aalst (Belgie) zeiden ze vandaag dat deze pas volgende week binnenkomen.
  #14  
Oud 28-10-11, 15:57
stefan1509 stefan1509 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Snap sowieso niet waarom je 25 euro betaald om te reserveren.
  #15  
Oud 28-10-11, 16:10
JustJill JustJill is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan1509 Bekijk bericht
Snap sowieso niet waarom je 25 euro betaald om te reserveren.
Gegarandeerde levering op 28 oktober.- blijkbaar niet dus!
  #16  
Oud 28-10-11, 16:36
stefan1509 stefan1509 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustJill Bekijk bericht
Gegarandeerde levering op 28 oktober.- blijkbaar niet dus!
Inderdaad. Krijgen die mensen dan hun geld terug? Of staat er weer iets in de kleine lettertjes. Vindt het bijna a-sociaal om daar geld voor te vragen.
  #17  
Oud 28-10-11, 16:44
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Had hem dus ook gereserveerd bij de Phonehouse, ik ging donderdag eens langs om te vragen wanneer ze mijn iPhone 4S kunnen leveren en ze zeiden dat er maar eentje binnen zou komen op 28 okt en niet zeker is welke kleur/gig
Had er alleen geen geld voor hoeven te betalen voor de reservering, dus kan ze dan ook niet echt kwalijk nemen toch?

Daarna ff bij de Mediamarkt geprobeerd, en ja ze hadden er nog eentje (van de 2)
  #18  
Oud 28-10-11, 16:53
JustJill JustJill is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Kleine lettertjes: nog een maand mogen ze er over doen om m te leveren.. Pff!
(... en erge is: ik ga m nog daar kopen ook door de Groupon bon) Geef toe, ze hebben het op de korte termijn slim gedaan. Kleine repuatatie schade.
  #19  
Oud 28-10-11, 19:07
annemiekerijke annemiekerijke is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

grote reputatie schade wat mij betreft. phonehouse = oplichters !!!
  #20  
Oud 28-10-11, 21:41
Versplinterd Versplinterd is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 18
Standaard

phonehouse is echt niet goed bezig!
ik had duidelijk aangegeven dat ik de witte in 32 gb wou hebben en ik kreeg woensdagavond dus een belletje dat ik 'm waarschijnlijk vandaag op kon halen.
ik dus met al mijn enthousiasme naar de winkel wat blijkt: hebben ze alléén de zwarte in 16 gb: er was wat fout gegaan met de levering van de witte, wil ik een witte (16 gb), die komt hopelijk dinsdag en voor de 32 moet ik waarschijnlijk NOG langer wachten!

wat een bummer, dacht ik vanavond even lekker mn iphone uit te testen...

erg slecht hoor!
nog een poging gedaan om te regelen dat ik die zwarte als 'leentoestel' kon gebruiken (aangezien je als klant 14 dagen hebt om je toetstel te 'testen') alleen kon hij dat niet waarderen.. ik vond m zelf wel slim bedacht haha!

nouja, het is dan maar wachten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? iKev Koopinformatie Nederland 4 26-09-08 16:19
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! MJFM Chat en geruchten 20 10-07-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26.