//

iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House

iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) U heeft mail Ik ben benieuwd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 07-11-11, 13:25
david906 david906 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 52
Standaard

U heeft mail

Ik ben benieuwd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 07-11-11, 14:21
thekid87 thekid87 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Hallo Marjon,

Ik heb je een mailtje gestuurd!
  #83  
Oud 07-11-11, 14:54
chillco chillco is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Een Phonehouse klantenservice email bij Gmail? Hmm.....

edit: Lijkt toch wel oké te zijn.

Laatst gewijzigd door chillco; 07-11-11 om 15:26. Reden: edit
  #84  
Oud 07-11-11, 16:06
PhoneHouseMarjon PhoneHouseMarjon is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

Beste Chillco,

Hij is zeker echt. Alle e-mails die betrekking hebben over internet gerelateerde onderwerpen behandel ik via dit e-mailadres.
Bedankt aan de forumleden die mij gemaild hebben. Ik probeer jullie e-mails zo goed mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Marjon

Phone House
  #85  
Oud 07-11-11, 18:04
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Moet zeggen, webcare van PH: zeer goed!
  #86  
Oud 07-11-11, 18:52
Felicia Felicia is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Good job Marjon...!! Mail geschreven naar marjon van de ph.. Hopelijk kan ze me z.s.m duidelijkheid verschaffen.. Over de levering..
  #87  
Oud 07-11-11, 19:52
david906 david906 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 52
Standaard

Nou verwacht er maar niks van jongens dit is de mail die ik kreeg:
Bedankt voor je e-mail.

Enkele combinaties zijn beperkt leverbaar, waardoor het langer duurt
voordat deze in de winkel is. Volgende week verwachten we weer een
levering van de iPhone 4S in combinatie met Vodafone.
Ik heb helaas geen inzicht in de leveringen naar de winkel.
Priorityleden zoals jij hebben voorrang op andere reserveringen en
bestellingen.

Met vriendelijke groeten,
Marjon

Drie weken wachten op me telefoon en 25euro betalen, terwijl een kennis van mij zich had ingeschreven 24 oktober zonder iets te betalen en vorige week als zijn 32GB kon ophalen met Vodafone.
En dan hebben ze het over zogenaamde Priorityleden die voorrang hebben, hun kunnen ze dan andere mensen eerder uitleveren!
  #88  
Oud 07-11-11, 20:28
chillco chillco is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Na een uur al reactie terug. Super! Helaas staat de inhoud van het mailtje mij totaal niet aan.

In de winkel al meerdere keren aan het lijntje gehouden ("Volgende week komen ze binnen!", "Eind van de week!", "Na het weekend verwachten we ze!"), krijg ik nu alwéér te horen (citaat "Begin volgende week verwachten we een levering van de iPhone 4S in combinatie met Vodafone. Het is afhankelijk van de reserveringen in
andere vestigingen of deze ook in Leeuwarden geleverd gaat worden".

Kortom: Weer een week wachten en dan alsnog niet zeker zijn dat er überhaupt toestellen naar het noorden gestuurd gaan worden. Ik snap natuurlijk ook wel dat Phonehouse afhankelijk is van de leverancier, maar ondertussen krijgen mensen die rechtstreeks bij Vodafone hebben besteld massaal het toestel thuis gestuurd en hebben andere winkels wel gewoon voorraad. Het is dat ik een groupon bon heb liggen anders had ik per direct mijn order geannuleerd en naar een van de vele winkels gegaan die ze wél gewoon op voorraad hebben liggen. Op deze manier wordt die groupon bon een heel erg vreemd stukje zeer tijdelijke klantbinding.
Voor mijn eerstvolgende contractverlenging ga ik dan ook absoluut naar een winkel die zich wél aan zijn beloftes kan houden.
  #89  
Oud 07-11-11, 20:57
thebigboss thebigboss is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chillco Bekijk bericht
Na een uur al reactie terug. Super! Helaas staat de inhoud van het mailtje mij totaal niet aan.

In de winkel al meerdere keren aan het lijntje gehouden ("Volgende week komen ze binnen!", "Eind van de week!", "Na het weekend verwachten we ze!"), krijg ik nu alwéér te horen (citaat "Begin volgende week verwachten we een levering van de iPhone 4S in combinatie met Vodafone. Het is afhankelijk van de reserveringen in
andere vestigingen of deze ook in Leeuwarden geleverd gaat worden".

Kortom: Weer een week wachten en dan alsnog niet zeker zijn dat er überhaupt toestellen naar het noorden gestuurd gaan worden. Ik snap natuurlijk ook wel dat Phonehouse afhankelijk is van de leverancier, maar ondertussen krijgen mensen die rechtstreeks bij Vodafone hebben besteld massaal het toestel thuis gestuurd en hebben andere winkels wel gewoon voorraad. Het is dat ik een groupon bon heb liggen anders had ik per direct mijn order geannuleerd en naar een van de vele winkels gegaan die ze wél gewoon op voorraad hebben liggen. Op deze manier wordt die groupon bon een heel erg vreemd stukje zeer tijdelijke klantbinding.
Voor mijn eerstvolgende contractverlenging ga ik dan ook absoluut naar een winkel die zich wél aan zijn beloftes kan houden.
ga naar een andere phonehouse shop. Ik had bij Almelo gereserveerd, maar ze deden in Enschede niet moeilijk.
Ik zeg: give it a try!
  #90  
Oud 07-11-11, 20:59
thekid87 thekid87 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Ik kreeg hetzelfde te horen...
Het lijkt me toch redelijk eenvoudig om netjes een lijstje te maken met iedereen die een iPhone wil met de datum/tijd van inschrijving in de winkel... dan weet je meteen op welke plek je ECHT staat en dan kan PH gericht iphones sturen. Zeg er dan meteen bij wanneer je er eentje kan verwachten en iedereen is in ieder geval op de hoogte van de stand van zaken (en hopelijk daarmee tevreden). Ik sta #1 in mijn winkel, maar wat zegt dat...

Gelukkig is Marjon van communicatie, dus wellicht kan zij dit aankaarten binnen PH (toch, Marjon??).
  #91  
Oud 07-11-11, 23:07
Felicia Felicia is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Ik dacht dat marjon eindelijk de service zou verlenen wat we allemaal zouden verwachten van z'n groot bedrijf.. Uiteindlijk schieten we er dus nog niets op.. Nog nooit meegemaakt zoiets.. Marjon wij dachten dat je ons inderdaad kon helpen.. Het standaard antwoordt had je ook hier op het forum kunnen zetten.. Bespaard ons weer weer tijd..!!
  #92  
Oud 08-11-11, 09:16
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ook KPNwinkels krijgen de 32 gigs slecht tot niet aangeleverd en kunnen niks zeggen wanneer ze binnen krijgen.
Dus erg aannemelijk dat dit ook geld voor andere aanbieders van de Apple 4s...

Hopelijk krijgen jullie zeer gauw bericht dat deze binnen is!
  #93  
Oud 08-11-11, 10:30
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Ik had de iPhone 4S 16 gb 1 week voor release gereserveerd bij the phone house. Op de dag van release zou ik gebeld worden met het nieuws dat ik hem wel of niet op kon halen. Ik was niet gebeld, dus heb zelf gebeld. Toen kreeg ik te horen dat ik nog zo'n 20 a 30 wachtende voor me had. Wel keurig geholpen toen aan de telefoon.
Een week later had ik nog niks gehoord dus ik besloot weer zelf te bellen. In eerste instantie was de verwachting dat de dag erna een grote levering binnen kwam en dat ik wel geholpen kon worden. Tot dat ik een andere collega aan de lijn kreeg en plotseling direct langs kon komen. Ze hadden er nog 1 liggen. Heb hem toen direct opgehaald.

Heel apart dus dat ik hem zomaar op kon halen toen ik belde terwijl ik netjes op een 'lijst' gezet zou worden.

Maar ben blij dat ik hem inmiddels heb!
  #94  
Oud 08-11-11, 10:32
thekid87 thekid87 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Het lijkt inderdaad een leveringsprobleem. Reden temeer voor PH om dit goed te communiceren. Marjon doet een poging de situatie toe te lichten, maar heeft ook niet alle informatie. Wel goed dat ze er mee bezig is!

Ik hoop wel dat ze de priority-leden zo snel mogelijk gaan helpen. We hebben niet voor niets betaald om de eerste te zijn en het vertrouwen in PH gegeven om dit waar te maken ;-)
  #95  
Oud 08-11-11, 11:08
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Mjn 4S 16GB Zwart heb ik vandaag binnen gekregen. De bestelling was op 22 oktober online gedaan dus iets meer dan een week na launch gekregen. Niet slecht en zeker beter dan vorig jaar voor de de 4 waar ik meer dan twee maanden op heb moeten wachten, drie maanden na de launch!
  #96  
Oud 08-11-11, 14:57
Tomi Tomi is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een mail gekregen dat ik gisteren nog gebeld zou worden, niet gebeurd helaas. Maar er staat bij dat door de populariteit van de iPhone 4S de levertijden zijn opgelopen. De man aan de telefoon verzekerde mij dat ik deze week de telefoon binnen zou krijgen (afgelopen vrijdag besteld). Dat is ook de reden waarom ik het bij the PhoneHouse heb besteld.
Alleen begin ik nu te twijfelen of ik het ook daadwerkelijk deze week binnen zal krijgen, want er staat nadrukkelijk dat het maximaal 2 weken kan duren voordat de provider mijn verlenging goed heeft gekeurd.

Hoe kan hij dan beloven dat ik het deze week binnen krijg, kan iemand het aan me uitleggen? Want volgens mij spreekt het zich aardig tegen...
  #97  
Oud 08-11-11, 15:09
jogti jogti is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 51
Standaard

gisteravond een telefoontje gehad en vandaag nog een bevestigingsmail dat mijn telefoon woensdag thuis word bezorgd!

al met al nog best snel gegaan.
29-10 bestel en 09-11 geleverd, 11 dagen moeten wachten.

alleen de communicatie had beter gekund!
  #98  
Oud 08-11-11, 17:12
Stranglem Stranglem is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Thumbs down

Ik begrijp niet dat mensen die online besteld hebben, sneller hun telefoon krijgen dan mensen die daadwerkelijk naar de winkel gegaan zijn en preorderd hebben.

Volgens mij krijgt iedereen die online besteld heeft eerst zijn iphone. De rest gaat naar de retailers. En dan wordt er gekeken wie aan de beurt is volgens de lijst.

Lekker oneerlijk dus. Of ik begrijp niet hoe de iphones intern worden verdeeld...

En wat is de deal met Vodafone en witte iphones? Vodafone is contra wit ofzo?

Ook handig voor toekomstige posters dat ze ff erbij zetten welke winkel ze hun bestelling geplaatst hebben en of ze het gekregen hebben of niet...

Zelf heb ik bij Hoofddorp filiaal preorder gemaakt toen het kon voor de witte 4S icm Vodafone. 25 euro betaald.

Tot op heden kon niemand me verder vertellen waarom de suppliers zo moeilijk lopen te doen.
  #99  
Oud 08-11-11, 17:26
thekid87 thekid87 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stranglem Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat mensen die online besteld hebben, sneller hun telefoon krijgen dan mensen die daadwerkelijk naar de winkel gegaan zijn en preorderd hebben.

Volgens mij krijgt iedereen die online besteld heeft eerst zijn iphone. De rest gaat naar de retailers. En dan wordt er gekeken wie aan de beurt is volgens de lijst.

Lekker oneerlijk dus. Of ik begrijp niet hoe de iphones intern worden verdeeld...
^ Goede vraag voor Marjon!
  #100  
Oud 08-11-11, 18:39
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stranglem Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat mensen die online besteld hebben, sneller hun telefoon krijgen dan mensen die daadwerkelijk naar de winkel gegaan zijn en preorderd hebben.
Winkels hebben gewoon veel minder vooraad wat ergens ook wel logisch is....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? iKev Koopinformatie Nederland 4 26-09-08 16:19
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! MJFM Chat en geruchten 20 10-07-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.