iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de e-mailtjes die ik heb gehad. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te beantwoorden, maar soms moet ik helaas het antwoord schuldig blijven. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#101
|
|||
|
|||
Bedankt voor de e-mailtjes die ik heb gehad. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te beantwoorden, maar soms moet ik helaas het antwoord schuldig blijven.
Ik doe mijn absolute best om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Helaas is het nog niet altijd bekend wanneer bepaalde combinaties binnen komen en kan ik daardoor niet altijd een bevredigend antwoord geven. Met vriendelijke groeten, Marjon Phone House |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#102
|
|||
|
|||
Vandaag rond drie uur eindelijk m'n witte 4s 16gb ontvangen. Zo'n 2,5 week gewacht (avond van 21 oktober besteld). Ah well, spelen maar!
|
#103
|
|||
|
|||
luitjes onderstaande mail vanmiddag van Marjon ontvangen..
>> Ik heb nog geen informatie ontvangen over dit toestel in combinatie >> met T-Mobile. Ik ga dit uitzoeken en hoop je zo snel mogelijk meer te >> kunnen vertellen. >> Met vriendelijke groeten,Marjon loop ik 17:45 toch maar even de PH binnen. Om te vragen of mijn kindje al geboren was.. Loopt de verkoper naar achter en komt doodleuk mijn mijn iphone wit 32 gig aangelopen.. Bleek vanmorgen binnen gekomen te zijn... WTF en ben niet eens gebeld..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed eindstand.. terwijl Marjon haar best aan het doen is voor mij.. Ligt mijn schatje al in de winkel.. Leuk geprobeerd Marjon.. maar sorry dat ik het moet zeggen.. Conclusie.. een ongeregeld zooitje..!!! maar Marjon toch nog dank voor... ja voor wat eigenlijk..?.. ! succes iedereen van een gelukkig persoon..! |
#104
|
|||
|
|||
Groot bedrijf en hectiek tijdens de release van zo'n gewilde telefoon, ik vind het allemaal niet zo vreemd. Al blijft het wel vervelend.
|
#105
|
|||
|
|||
Ik mocht net weer een mailtje ontvangen van de Phone House,
Ik had gevraagd waarom een kennis van mij die de iPhone op de 24e heeft gereserveerd vorige week zijn 32GB kon komen ophalen, dezelfde telefoon als dat ik gereserveerd heb. Ze zouden dit nagaan zoeken want dit mocht niet, ik zal prioritylid zou eerder recht hebben op deze telefoon. Het antwoord dat ik uiteindelijk kreeg was "bedankt voor het doorgeven" Verder stond er ook nog in de mail dat er nog niet bekend zal zijn wanneer de volgende levering van Vodafone zou binnen komen, terwijl er in de eerste mail stond dat ik er volgende week een levering zou plaatsvinden. Dit is in ieder geval de eerste en de laatste keer dat ik iets bij de Phone House haal. Ik heb hem ook maar bij Vodafone zelf besteld want heb zo'n idee dat die nog eerder zullen uitleveren. Want dat prioritylid gebeuren van Phone House is een grote luchtbel! |
#106
|
|||
|
|||
Ik moet ook zeggen dat ik vriendelijk word geholpen, maar dat de inhoud van de info te vaag is.
Knap staaltje marketing: Groupon erin gooien EN de 25euro reservering zodat de consument gebonden is. Maar ondertussen waarschijnlijk weten dat alle providers krijgen eerst geleverd. Op dit moment dus in de squeeze: Groupon bedrag van 19 euro weggooien en de 25e aanbetaling of nog wachten en genieten van 120 euro korting. 165euro is een hoop geld! Is er echt geen duidelijkheid te bieden, in het openbaar: - wanneer worden er iPhones geleverd - welke Phonehouses verwachten dan orders (gaan er bepaalde Francishe vestigingen voor?) En eigenlijk wil ik nu vast mijn abonnement wijzigen van TMobile naar Telfort, dan maar wachten op mijn telefoon, zodat ik voor nummerbehoud niet NOG een keer een maand hoef te wachten. Maar dit schijnt ook niet te kunnen, klopt dat Marjon? Citaat:
|
#107
|
|||
|
|||
Via email kreeg ik eergisteren van Marjon de vraag welk model ik precies besteld had. Na antwoord van mijn kant al snel te horen gekregen dat dit model per direct naar mijn lokale Phonehouse filiaal verstuurd werd. En inderdaad, de dag erna al een telefoontje dat mijn witte 16gb 4S binnen was! Ontzettend blij met deze prima service!
Helaas was er toen ik de telefoon op kwam halen een storing bij Sizz/Vodafone waardoor ik nu alsnog zonder 4S zit, maar gelukkig kan ik daar alleen maar om lachen, haha. Twee weken lang keihard zitten wachten en bellen, en wanneer hij er dan eindelijk is kan ik hem alsnog niet meenemen, haha! Ik zie er de grap wel van in Nu kan ik hem hopelijk morgen ophalen, ik heb dan hoogstwaarschijnlijk geen tijd dus aanstaande maandag dan toch eindelijk in bezit van mijn nieuwe 4S! Hopelijk heeft Phonehouse over twee jaar weer zo'n groupon actie. Want voor zo'n ontzettende korting mag je eigenlijk niet klagen dat je je telefoon een paar dagen later pas hebt. |
#108
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 4S nog steeds niet ontvangen, vind de service ook waardeloos. Mijn 4S 'dagboek':
12 sep: iPhone 4S gereserveerd en 25 euro betaald di 25 okt: gebeld door de TPH om te weten welke kleur, geheugen en provider ik wil hebben (wit, 16GB, Vodafone is het trouwens) vr 28 okt: dag van de release, ben niet gebeld dus ging zelf maar langs. Ze hadden hem nog niet binnen gekregen, maar hij zou morgen weer binnen komen verzekerden ze mij. za 29 okt: weer langs geweest, maar hij was er nog niet, komt maandag of dinsdag echt binnen. di 1 nov: nog steeds niks gehoord dus maar eens gebeld. De telefoon was er nog niet, maar deze week zou hij echt binnen komen. vr 4 nov: niks gehoord dus maar langs geweest. De 4S was nog niet binnen, maar dinsdag of woensdag krijgen ze een grote levering dus daar moet ie bijzitten. do 10 nov: niks vernomen van TPH. Ik zag Marjons berichtje op de site staan en had haar ge-emaild. Zij mailde mij terug en zei dat hij vandaag was opgestuurd naar het filiaal. Ze verwacht dat hij er morgen zou zijn. vandaag, zo 13 nov: nog steeds niks gehoord van TPH en geen telefoon!!! Kortom, zeer waardeloze service, ik moet zelf overal achteraan gaan, wordt nergens van op de hoogte gehouden en er worden beloftes gedaan die niet nagekomen worden. Ik heb de telefoon nota bene op de eerste dag mogelijk (12 sept) gereserveerd en heb hem, inmiddels al dik twee weken na de release!, nog steeds niet. Hier spreekt een zeer ontevreden klant. |
#109
|
|||
|
|||
Das zeker waardeloos.....
|
#110
|
|||
|
|||
Dat is wel erg extreem, voornamelijk omdat het om een 16gb versie gaat die normale gesproken overal wel is geleverd. En aangezien jij er als een van de eerste bij was verwacht ik niet dat je ergens achteraan op de lijst staat
|
#111
|
|||
|
|||
Ik heb bijna hetzelfde verhaal. Op tijd ingeschreven, 16GB, wit, etc etc, uiteindelijk ook een mail dat ie binnen was bij Phonehouse en dat ie verzonden zou worden naar de winkel. Helaas tot nu toe nog steeds niet binnen!
|
#112
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoor alleen maar dat er nog geen 32GB van Vodafone geleverd kunnen worden. Erg vreemd dat dit dus kennelijk niet helemaal klopt. Ik begreep dat de levering van deze week alleen 16GB toestellen zijn, en dus geen 32GB. Bij mij kan het er echt niet in dat het zo lang duurt om een standaard iphone geleverd te krijgen van een grote telco... zo moeilijk is dat toch niet: je hebt een lijst met priority-klanten die iets willen en je weet precies wat ze willen. Lijkt me dat je als grote PH contractueel hebt afgesproken met de telco's om deze orders zo snel mogelijk door te voeren. Goed voor PH en goed voor de telco... Wat is de meerwaarde van een PH als je dat niet voor elkaar krijgt? Die meerwaarde lijkt'm in ieder geval niet te zitten in succesvol vooraanstaan bij de lancering van een nieuwe telefoon, toch? |
#113
|
|||
|
|||
Mij is vorige keer in een mail verteld dat het toestel deze week geleverd zal worden, alter in een mail stond weer dat ze er nog niks over kunnen zeggen.
Dat wat jij over priority-klanten verteld nemen ze bij de PH niet zo nauw. Een kennis van mij heeft in de stad iPhone de 24e een iPhone gereserveerd, deze kon hij 2 weken geleden al ophalen het betrof een 32GB iPhone met Vodafone. Terwijl deze klanten geen priorij klant was kreeg hij de iPhone wel erg snel uitgeleverd terwijl wij als priority klant nog steeds aan het wachten zijn. Ik heb dus ook aan Marjon gevraagd wat nu de meerwaarde van de PH is en daar heb ik natuurlijk geen antwoord op gegeven want die is er namelijk niet naar mijn idee. Ik heb vorige week de iPhone ook maar bij Vodafone zelf gereserveerd en ik zal er niet van opkijken als ik door hun eerder word gebeld dan door de PH! |
#114
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld met PH waarom het toch zo lang duurde allemaal. Vrijdag is er weer een batch met iphones binnen gekomen. Vandaag zouden ze alles uit gaan zoeken wie er op de lijst stonden etc. De man zei dat het 90% zeker was dat ik deze week gebeld zou worden door de koerier. Het betreft hier een 16gb zwarte iphone.
Voor zover mensen hierboven gereserveerd hebben bij een filiaal en niet zijn gebeld is gewoon slecht van het filiaal zelf. PhoneHouse is een franchise en bij de betreffende zaak is het management gewoon niet op orde. Klantenservice en internet is dik in orde naar mijn mening. Probeer eens te bellen naar de klantenservice om meer informatie te krijgen. |
#115
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook, ben blij dat ik hem nu heb, maar bij The Phone House kopen doe ik in ieder geval nooit meer. |
#116
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld met PH waarom het al twee weken duurt en wanneer het wordt geleverd. Geen duidelijke antwoord. Ik vraag me af wat soort afspraken het management maakt met Apple en Vodafone in dit geval: wij krijgen weten-niet-wanneer weten-niet-wat? Apple weet precies hoeveel iPhones per dag wordt gemaakt. De rest is een kwestie van afspraken en logistic.
Wel teleurgesteld met de afhandeling. Klantenservice heeft zelfs geen excuses aangeboden. |
#117
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand gehoord dat ze hun 32GB voor Vodafone af kunnen halen?
|
#118
|
|||
|
|||
Ik wacht ook nog op een 32GB van Vodafone.
Zojuist nog maar even gebeld. Hij vertelde me dat hij wel 32GB en 64GB van KPN en T-mobile binnen had gekregen, en ook 16GB van Vodafone maar nog steeds niet een witte 32GB. Verder kon hij me er niet meer over vertellen dan dat ze besteld zijn, en hij me zal bellen als hij binnen was. |
#119
|
|||
|
|||
IPhone 4s
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op de 32 GB wit met Vodafone... Geduld begint nu wel een beetje op te raken! Niemand die iets weet: VF niet, PH niet! Je zou toch denken dat ze langzaam eens gaan bellen met Apple, om hun klanten een levertermijn te kunnen geven. Of denk ik nou te simpel?
|
#120
|
|||
|
|||
Ik heb sinds afgelopen maandag een 32gb zwarte 4s met Vodafone in mijn bezit. Op 26 oktober had ik een online bestelling geplaatst en daarna twee weken niks meer vernomen (op een orderbevestiging na). Daarom contact opgenomen met Marjon van de klantenservice. Eerste mailtjes waren nietszeggend en toen leek het nog lang te kunnen gaan duren. Toen ik echter afgelopen maandag aangaf dat de PhoneHouse in Enschede mijn type toestel 'gewoon' op voorraad had liggen, kreeg ik direct reactie dat zij hem voor me had gereserveerd en dat ik hem direct kon afhalen. Een half uurtje later ben ik naar de winkel toegegaan en ze waren daar net gebeld door het hoofdkantoor over het voor mij gereserveerde toestel. Nu dus al enkele dagen een iPhone 4s in bezit en het bevalt me prima!
Wellicht dat ik gewoon geluk heb gehad, maar mocht je in de buurt van een PhoneHouse winkel wonen dan loont het misschien om na te gaan of ze daar nog toestellen op voorraad hebben. Veel succes en geduld toegewenst! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? | iKev | Koopinformatie Nederland | 4 | 26-09-08 16:19 |
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! | MJFM | Chat en geruchten | 20 | 10-07-08 20:48 |
|
|