//

studentmobiel/gsm wijzer rip off

studentmobiel/gsm wijzer rip off discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wat een horror bedrijf. kocht een iphone, bleek defect. Geen recht op op DOA regeling omdat ik hem al aan itunes had gehangen... alsof je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-11, 01:00
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard studentmobiel/gsm wijzer rip off

wat een horror bedrijf. kocht een iphone, bleek defect. Geen recht op op DOA regeling omdat ik hem al aan itunes had gehangen... alsof je zonder itunes je telefoon zou kunnen gebruiken... vreselijke service, onbeschofte klantenservice... en nu zit de gloednieuwe iphone in de dynafix hell.

heb in jaren niet zoveel spijt gehad van iets als die aankoop bij studentmobiel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-11, 08:27
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hoho; ik had destijds bij t-mobile ook een DOA, volgens instructies van de verkoper dus niet aan iTunes gehangen. Ik kreeg toch niet meteen een nieuwe en hij moest opgestuurd voor reparatie (solidvision) voor 4 weken.. Klantenservice was net zo ruk en bot.
  #3  
Oud 26-11-11, 18:18
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Bij mij ook, via studentmobiel een iphone waarvan de homeknop het niet doet. Klantenservice vraagt is die aan itunes gehangen geweest? ik zeg: ja kl.service: nou dan moet die gerepareerd worden ruilen gaat niet omdat die is gebruikt. #%#wtf !
  #4  
Oud 30-11-11, 14:30
bakeliet bakeliet is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

hier hetzelfde. Had een telefoon gekocht, een zwarte 32 gb 4S voor mijn vriendin, blijk ik haar nauwelijks te kunnen verstaan. Ok met studentmobiel gebeld. geen retour, geen DOA, omdat dat niet geld als je hem eerst aan itunes hebt gehangen. Wat een gelul. En wat een onbeschoft ***** bedrijf zeg. Ik heb Apple gebeld en zelfs zij zeiden daar wel vaker klachten over gehad te hebben. Gelukkig hebben zij besloten om hem buiten de regels om te vervangen, zodat ik niet van studentmobie;l afhankelijk ben. Ik zou dat bedrijf ook met en grote boog mijden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Studentmobiel.nl beyazz Koopinformatie Nederland 0 06-09-10 14:16
Studentmobiel of PhoneHouse? andreetJJ Koopinformatie Nederland 0 31-07-10 20:20
telefoon icoontje naast accu wijzer??? wat is dat? Hoton iPhone algemeen 22 10-01-09 16:40
Ervaringen met studentmobiel.nl ferran Koopinformatie Nederland 3 29-09-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.