//

Studentmobiel of PhoneHouse?

Studentmobiel of PhoneHouse? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een iPhone 4 te gaan bestellen op een van de in onderwerp gegeven sites. Het gaat hier om een iPhone 4, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-10, 20:20
andreetJJ andreetJJ is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard Studentmobiel of PhoneHouse?

Ik ben van plan een iPhone 4 te gaan bestellen op een van de in onderwerp gegeven sites. Het gaat hier om een iPhone 4, 16 GB met een relax 45 inclusief Web 'n Walk PLUS. Bij beide betaal ik 37,95(45 relax)+4,95(Plus internet). Nu zit ik nog bij Hi (contract verloopt 6 okt.) & wil dus met nummerbehoud overgaan (betaal ik dan aansluitkosten?) Ik ben van plan om bij beide sites geen verzekering af te sluiten en naderhand apart een verzekering in de T-Mobile shop te halen/nemen (ProAssist) Welke site raden jullie mij aan om mijn iPhone te bestellen? Ik vraag me namelijk af of de sites bepaalde rechten hebben. Ik heb namelijk een beetje het idee dat Studentmobiel heel simpel gewoon via T-Mobile allemaal gaat & het alleen goedkoper doorverkoopt etc. (dat trekt me meer aan) & dat ik PhoneHouse echt als "aparte" winkel moet zien?

Bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nadelen abonnement van studentmobiel? iRobin Overige providers Nederland 1 04-12-10 14:36
België: Phonehouse.be (ervaringen) mfmvdsande Overige providers België 7 17-09-10 15:13
Studentmobiel.nl beyazz Koopinformatie Nederland 0 06-09-10 14:16
phonehouse.nl dannyhtek Archief 2 13-05-09 23:20
Ervaringen met studentmobiel.nl ferran Koopinformatie Nederland 3 29-09-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.