verschil tussen een echte en eentje uit japan ofzo ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje ik kan een iphone kopen voor 375 euro 8 gb versie maar hoe kan ik snel zien dat het een echte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschil tussen een echte en eentje uit japan ofzo ?
ik heb een vraagje ik kan een iphone kopen voor 375 euro 8 gb versie maar hoe kan ik snel zien dat het een echte iphone is ?
Mvg Max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de plaatjes van de iPhone goed bekijkt en dan kijkt naar een fake model zie je het zoiezo direct ik heb er nog geen een gezien die er praktisch hetzelfde uit ziet... Ook de doos is altijd anders...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
hier kan je het verschil al een beetje merken
|
||||
|
||||
Ze is niet echt snugger
met haar xxl nagels enzo.. die SMS functie van de iphone werkt ook goed met groot raakvlak |
|
|||
|
|||
Wat een doos, zeg...
|
|
|||
|
|||
Volgens mij denkt ze ook echt dat ze er heel goed uitziet :|
|
|
||||
|
||||
Deze dame doet maar wat.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Geweldige review! ik vind dit soort reviews altijd leuk.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Verschil tussen basebands? | dutchronnie | Unlock | 4 | 24-11-10 16:01 |
Verschil tussen I phone | Exis | Archief | 2 | 04-12-08 23:06 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|