Tip KPN abonnement verlengen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone was kapot net voor de verlengdatum en niet meer te repareren. KPN gebeld of ze nog een oplossing hiervoor hadden. Momenteel zijn alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tip KPN abonnement verlengen
Mijn iPhone was kapot net voor de verlengdatum en niet meer te repareren. KPN gebeld of ze nog een oplossing hiervoor hadden. Momenteel zijn alle abonnementen €25,-- per maand gedurende 4 maanden. Na 3 maanden kan je dit zelf aanpassen naar jouw belbehoefte. Nu ingedeeld bij een hoger tarief maar daardoor kost de iPhone 4S 32 GB me maar €100,-. Omdat ik al klant was, kreeg ik nogmaals €7,50 per maand korting gedurende twee jaar. Een telefoontje dat me een hoop voordeel opleverde. Als ik een 4S 16GB had gewild was deze zelfs gratis.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnement verlengen (HTC One x) | Jules90 | Vodafone | 1 | 09-05-12 23:12 |
Verlengen oude abonnement mogelijk? | iPhone3GS16GB | Odido (T-Mobile) | 1 | 05-05-12 05:36 |
Vodafone abonnement verlengen | wieke | Vodafone | 7 | 20-04-12 01:01 |
Abonnement vroegtijdig verlengen | dannyhtek | Odido (T-Mobile) | 9 | 24-08-10 14:42 |
Verlengen iPhone abonnement - sim only | WvB22 | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-04-10 12:56 |
|
|