//

Macbook Pro kopen

Macbook Pro kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben hier net nieuw, en ik heb een aantal vragen. Ik hoop dat ik op het juiste deel van het forum zit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-12, 23:12
JesperD JesperD is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard Macbook Pro kopen

Hallo allemaal,

Ik ben hier net nieuw, en ik heb een aantal vragen. Ik hoop dat ik op het juiste deel van het forum zit.

Voor mijn studie rechten wil ik graag een Macbook Pro kopen. De macbook is er puur voor internet en office, etc. . In de toekomst wil ik graag misschien wat gaan photo -shoppen, video editen en alle aanverwante zaken.
Ik ben er al uit wat betreft de schermgrootte, 13 inch.
Nu zit ik te twijfelen of het waard is om er extra Ram-geheugen in te gooien, dus 4 gb extra. Daarnaast lees ik overal mooie verhalen over een SSD in een macbook. Het gaat hier wel om de 128 GB versie, anders wordt het te duur
Ik ben opzich geen groot verbruiker met geheugen, maar is 128 gb genoeg voor de basistaken? Hij mag niet duurder worden dan zegge ~1500 euro, ik ben immers maar een arme student

Gr Jesper
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-12, 23:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je die vraag beter stelt op een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak® - Alles over Apple, Mac, iPod, iPhone en iPad

Succes gewenst
  #3  
Oud 19-06-12, 23:25
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Je zit inderdaad helaas op het verkeerde forum met deze vraag.

Dit forum is er voor iPhones, iPod touch's, iPads of Apple TV's.

Succes met je keuze, maar hier gaat er een slotje op.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? blackpirates Chat en geruchten 1 17-07-12 10:56
MacBook pro op apple tv Rubske Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 27-02-12 22:34
MacBook Pro JustH4ckMe Archief 2 05-01-11 22:04
MacBook Pro S¡mon Chat en geruchten 7 30-07-09 21:29
Gezocht Macbook (pro) Destiny Archief 11 13-03-09 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14.