iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

alwaysleft 17-10-12 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bertpo (Bericht 839363)
Ik heb ook niet via VF besteld, maar via Coolblue. Daar is de 32 gb zwart namelijk gewoon op voorraad met VF.

Overigens voor iedereen die een witte met abbo wil, bij belsimpel.nl is de levertijd op de witte (alle varianten) met VF 2-4 dagen.

Tot zover mijn bijdrage..

belsimpel.nl klopt voorraad status nooit, denk dat veel wat aan je tip hebben met pdashop.nl !!

gollem 17-10-12 21:16

Nou dan gooi ik hem er nog maar een keer op. Bij de mediamarkt kun je zo 1 ophalen met een abbo!! in ieder geval in leeuwarden. ben ik gister nog geweest!
Alle soorten en maten op voorraad!!!!

kleine jan 17-10-12 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jann91 (Bericht 839360)
Ik heb mail!!!
























maar niet van Apple:(

ook al 2 weken iedere dag aan het reserveren zonder resultaat...


Je eerste bericht, als dit het gemiddelde nivo gaat worden staat ons nog wat te wachten ;)

jann91 17-10-12 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 839375)
Je eerste bericht, als dit het gemiddelde nivo gaat worden staat ons nog wat te wachten ;)

Denk het ook!

TheRedsn0w 17-10-12 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 839375)
Je eerste bericht, als dit het gemiddelde nivo gaat worden staat ons nog wat te wachten ;)

Dit heet 'het internet', deal with it!

kleine jan 17-10-12 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 838299)
Wat zullen je ouders trots zijn. Als je er al een hebt, geef andere dan de kans, of ben je soms een handelaar?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 839239)
Nog niet genoeg geld verdient?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 839387)
Dit heet 'het internet', deal with it!


Je moet mij wel hebben he :d

niet zo mopperen joh... nergens voor nodig

TheRedsn0w 17-10-12 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 839388)
Je moet mij wel hebben he :d

achja...;)
wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. jij hebt je eerste post ook gehad, dus mopper zelf niet zo, nergens voor nodig toch?

kleine jan 17-10-12 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 839389)
achja...;)
wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. jij hebt je eerste post ook gehad, dus mopper zelf niet zo, nergens voor nodig toch?

mijn posts zijn overlaaaaaaaaaaaden met ;) of :) of zelfs een :d
dat zegt denk ik wel genoeg...

jann91 17-10-12 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 839388)
Je moet mij wel hebben he :d

niet zo mopperen joh... nergens voor nodig

krijg je ervan als je mensen er op attendeert dat posten onder een bepaald "niveau" ineens een risicofactor voor de "medelezers" onder ons is. door uberhaupt al te reageren op mijn post betekent volgens mij al dat je tot het zelfde (zogezegde) "niveau"behoort gezien het feit je tijd vrij maakt er op te reageren:)

Bij voorbaat dank,

Grote Jan

kleine jan 17-10-12 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jann91 (Bericht 839391)
krijg je ervan als je mensen er op attendeert dat posten onder een bepaald "niveau" ineens een risicofactor voor de "medelezers" onder ons is. door uberhaupt al te reageren op mijn post betekent volgens mij al dat je tot het zelfde (zogezegde) "niveau"behoort gezien het feit je tijd vrij maakt er op te reageren:)

Bij voorbaat dank,

Grote Jan

Wij zitten ook op zelfde niveau, Jannus... kijk maar naar mijn post van vrijdag rond 20.45.... je hebt mij ook helemaal niet horen zeggen dat ik het een te laat niveau vind!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 836999)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
JAAAAAAAAAA!!!
JAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
JAAAAAAAAAAAA

....... lekker weekend :)




jullie schrokken he? ;)


scoop1 17-10-12 23:35

Statistiek
 
Supply shortages notwithstanding, 59 analysts predict 26.3M (mean) iPhones sold in Q4

Apple has been selling iPhone 5′s as fast as they can make them since its mid-September launch. However, pre-order delays and retail shortages related to manufacturing troubles meant Apple was a little shy of the 10 million units predicted by analysts for opening weekend. We know Apple sold at least 5 million iPhone 5 units during the first three days of its retail launch starting Sept. 21. With a slow start and strong finish to the quarter ending on Sept. 29, today we get estimates from 59 analysts predicting iPhone sales for Q4 courtesy of Fortune. Apple is set to announce earnings for Q4 later this month on Oct. 25.

The average of the group is 26.3 million units, just slightly over the 26 million Apple sold in Q3 2012 (pros in blue, amateurs in green):

http://9to5mac.files.wordpress.com/2...ts-q4-2012.png

Poert 18-10-12 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 839388)
Je moet mij wel hebben he :d

niet zo mopperen joh... nergens voor nodig

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 839389)
achja...;)
wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. jij hebt je eerste post ook gehad, dus mopper zelf niet zo, nergens voor nodig toch?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 839390)
mijn posts zijn overlaaaaaaaaaaaden met ;) of :) of zelfs een :d
dat zegt denk ik wel genoeg...

Hahahaha, ik kan hier zo hard om lachen, te grappig die reacties van jou kleine Jan!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jann91 (Bericht 839391)

Bij voorbaat dank,

Grote Jan

Deze is ook wel leuk hahaha

Morgen nieuwe kansen!

DrDecibel 18-10-12 08:37

Poert = Kleine Jan ;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 09:16 ----------

goh, ben echt benieuwd wie er gereserveerd heeft en wat.........

scoop1 18-10-12 09:20

Me man..
2x white en 2x black 16GB
2x white en 2x black 32GB

:D

FlyingTiger 18-10-12 09:45

Ben afgelopen zaterdag(14-10-12) naar de Apple Store geweest in Amsterdam. Had namelijk vrijdag via de site gereserveerd en geen mail gekregen, dus maar op de gok naar A'dam gereden!
Heb een zwarte 16GB Iphone 5 met abbo verlenging mee gekregen.
Het enige wat hij mij toen vertelde was dat de witte 16GB erg snel ging en bijna niet meer op voorraad was. Maarja dat van de witte was dus zaterdag hoe het er nu voor staat geen idee!

Kan wel zeggen dat ik zowel de service als met de telefoon erg blij mee ben, is ook me eerste Iphone:D. Heb er zo'n 2uur gezeten bij de store en alles werd me uitgelegd en geinstalleerd:).

desteef 18-10-12 10:11

@FlyingTiger Dat is leuk voor het geval je een abonnement afsluit. De meesten hier wachten op het wonder dat er een los toestel bemachtigd kan worden.

Glod 18-10-12 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 839450)
Me man..
2x white en 2x black 16GB
2x white en 2x black 32GB

:D

Reserveer je dan op dezelfde mail of verschillende?

scoop1 18-10-12 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glod (Bericht 839465)
Reserveer je dan op dezelfde mail of verschillende?

Nee. 4 maills. 4 ip's en 4 apparaten...:rolleyes:

FlyingTiger 18-10-12 10:24

@desteef
Ik begrijp je reactie, maar deze topic is niet alleen bedoeld voor het mededelen dat je een los toestel reserveerd, maar ook hoe je ervaring was of iets dergelijks bij de Apple Store in Amsterdam

gollem 18-10-12 12:33

iemand nog gebeld vandaag?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.