iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Cosworth 18-10-12 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 839765)
als dat zo is ga ik denk ik overstappen naar een ander toestel

Niemand houdt je tegen!

gollem 18-10-12 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 839769)
Yihaaaaaa

Eindelijk

Net mail ontvangen

2 x 16 zwart
Morgen ophalen

Joehoeeeeeer

geloof er niks van. als het wel zo is feliciteer ik je van harte

alwaysleft 18-10-12 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 839769)
Yihaaaaaa

Eindelijk

Net mail ontvangen

2 x 16 zwart
Morgen ophalen

Joehoeeeeeer

screenshot, want er is geen voorraad

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 20:21 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 839769)
Yihaaaaaa

Eindelijk

Net mail ontvangen

2 x 16 zwart
Morgen ophalen

Joehoeeeeeer

hoe laat???

Glod 18-10-12 20:24

Echt kom op Apple 6 weken.... Ik ga ze morgen bellen want mijn toestel houdt het niet meer uit

FlorisVanRooij 18-10-12 20:25

Ik ben ook benieuwd of VoltrefferVick echt een mail heeft ontvangen!

Dufornee1 18-10-12 20:33

Ik denk dat het genoeg zegt dat niemand anders van het hele forum mail heeft gehad

VoltrefferVick 18-10-12 20:36

Zal jullie morgen foto'tje laten zien van 2 gesealde phones boys

Mail om 2@14 ontvangen
1045 gereserveerd

darkrich 18-10-12 20:36

Dit heel gedoe maakt me echt erg pissig loop hier nog met me blackberry bold 9780 die al helemaal kapot is en het nog geen uur volhoud zonder een lader, dus besloten de iphone 5 te bestellen. De site waar ik hem online besteld heb zei donderdag nieuwe voorraad te krijgen maar ook niks meer van hun gehoord en ook elke dag de reservering van apple store geprobeerd maar ook geen geluk pfff.... Apple had dit kunnen voorkomen door eerder de productie te starten :S.

Dufornee1 18-10-12 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 839786)
Zal jullie morgen foto'tje laten zien van 2 gesealde phones boys

Mail om 2@14 ontvangen
1045 gereserveerd

In dat geval, gefeliciteerd :)

AnjoDeHond 18-10-12 20:38

Vul al geruime tijd elke dag de reserveringspagina in, zonder resultaat, net zoals zo velen bij dit forum. Het is gewoon van de zotte, dat je moet bedelen om alsjeblieft een iphone te mogen kopen. Arrogantie ten top van Apple! Misschien zouden we allemaal massaal over moeten stappen naar een concurrent. Wedden dat ze dan wel ineens leverbaar zijn!

Pana 18-10-12 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel (Bericht 839442)
Poert = Kleine Jan ;)

En volgens mij is DrDecibel ook dezelfde als VoltrefferVick... :confused:

alwaysleft 18-10-12 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkrich (Bericht 839787)
Dit heel gedoe maakt me echt erg pissig loop hier nog met me blackberry bold 9780 die al helemaal kapot is en het nog geen uur volhoud zonder een lader, dus besloten de iphone 5 te bestellen. De site waar ik hem online besteld heb zei donderdag nieuwe voorraad te krijgen maar ook niks meer van hun gehoord en ook elke dag de reservering van apple store geprobeerd maar ook geen geluk pfff.... Apple had dit kunnen voorkomen door eerder de productie te starten :S.

welke site heb je hem dan besteld??

PascalHark 18-10-12 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnjoDeHond (Bericht 839790)
Vul al geruime tijd elke dag de reserveringspagina in, zonder resultaat, net zoals zo velen bij dit forum. Het is gewoon van de zotte, dat je moet bedelen om alsjeblieft een iphone te mogen kopen. Arrogantie ten top van Apple! Misschien zouden we allemaal massaal over moeten stappen naar een concurrent. Wedden dat ze dan wel ineens leverbaar zijn!

Haha... maar dát gaat je niet lukken. En dat weten Tim & co ook natuurlijk 😄

Dufornee1 18-10-12 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnjoDeHond (Bericht 839790)
Vul al geruime tijd elke dag de reserveringspagina in, zonder resultaat, net zoals zo velen bij dit forum. Het is gewoon van de zotte, dat je moet bedelen om alsjeblieft een iphone te mogen kopen. Arrogantie ten top van Apple! Misschien zouden we allemaal massaal over moeten stappen naar een concurrent. Wedden dat ze dan wel ineens leverbaar zijn!

Dit is echt geen bewuste actie hoor. Wie had verwacht dat in deze tijd, met al die smartphones op de markt toch de vraag nog vele malen groter was dan ooit tevoren?

darkrich 18-10-12 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 839792)
welke site heb je hem dan besteld??

Ik heb de iphone 64gb zwart besteld op GSMpunt.nl - Koop telefoons en alle accessoires voor uw GSM! Gratis Thuisbezorgd die zeiden 2 weken geleden dat ze donderdag nieuwe voorraad binnen zouden krijgen. Had ze van de week nog een keer gemaild om te kijken of dit nog het geval was en ze zeiden dat ze inderdaad nog donderdag 18oktober de voorraad verwachtte. Dus heb ze vanochtend nog een keer gemaild of de voorraad al binnen is en sindsdien niks meer van ze gehoord.

alwaysleft 18-10-12 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 (Bericht 839795)
Dit is echt geen bewuste actie hoor. Wie had verwacht dat in deze tijd, met al die smartphones op de markt toch de vraag nog vele malen groter was dan ooit tevoren?

volledige bullshit, samsung verkocht ook miljoenen galaxy s3 toestellen in de eerste weken. Voorraad problemen? Nope...

FlorisVanRooij 18-10-12 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 839797)
volledige bullshit, samsung verkocht ook miljoenen galaxy s3 toestellen in de eerste weken. Voorraad problemen? Nope...

Komt omdat de S3 van plastic is...

Dufornee1 18-10-12 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 839797)
volledige bullshit, samsung verkocht ook miljoenen galaxy s3 toestellen in de eerste weken. Voorraad problemen? Nope...


We weten allemaal van de vermeende productieproblemen in het begin bij de 5

alwaysleft 18-10-12 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkrich (Bericht 839796)
Ik heb de iphone 64gb zwart besteld op GSMpunt.nl - Koop telefoons en alle accessoires voor uw GSM! Gratis Thuisbezorgd die zeiden 2 weken geleden dat ze donderdag nieuwe voorraad binnen zouden krijgen. Had ze van de week nog een keer gemaild om te kijken of dit nog het geval was en ze zeiden dat ze inderdaad nog donderdag 18oktober de voorraad verwachtte. Dus heb ze vanochtend nog een keer gemaild of de voorraad al binnen is en sindsdien niks meer van ze gehoord.

thanx voor je tip, daar ook maar besteld;)

AnjoDeHond 18-10-12 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 839797)
volledige bullshit, samsung verkocht ook miljoenen galaxy s3 toestellen in de eerste weken. Voorraad problemen? Nope...

Volledig mee eens! Apple creëert doelbewust schaarste en wij zijn zo gek om daar allemaal in te stinken (ik ook)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.