iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Tha_Duck 18-10-12 18:33

Het is wel al dagen geleden dat er iemand hier op het forum mail had. Eerst waren het er nog wel een of twee per dag.

gollem 18-10-12 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 839718)
Daar lijkt het jammer genoeg wel op, hoewel elke medewerker natuurlijk weer iets anders zegt. Dus wie weet!

ja daar word je absoluut niet goed van. Maar als ik het forum wat door lees krijgen de mensen die online besteld hebben volgende week hun iphone thuis. Dus als je logisch na denkt komt er dus volgende week weer voorraad!;)

fllex 18-10-12 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheRedsn0w (Bericht 839706)
Net nog even gebeld, er was 0 voorraad en ze wist ook niet wanneer ze weer binnen zouden krijgen. Ik vroeg of ze het nog even wilde navragen maar niemand wist het. Verwacht dus maar geen mail vanavond. Helaas.

Waarom sluiten ze de reserveringspagina dan niet...?
Andere medewerkers zeggen juist dat ze wel een levering krijgen.

kleine jan 18-10-12 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fllex (Bericht 839726)
Waarom sluiten ze de reserveringspagina dan niet...?
Andere medewerkers zeggen juist dat ze wel een levering krijgen.

elke keer wat anders, en daarom blijven we gewoon hopen!:)
ik heb liever op deze manier dan dat ze de reservingen stop zetten
nu hebben we nog een beetje spanning

Moumentai 18-10-12 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fllex (Bericht 839726)
Waarom sluiten ze de reserveringspagina dan niet...?
Andere medewerkers zeggen juist dat ze wel een levering krijgen.

Omdat Apple dan bang is dat je overstapt naar een ander toestel :). Op deze manier blijf je dus hopen en hopen en hopen en verander je niet van toestel :P. Want EENS... Gaat het lukken. Al zie ik de leverdatum van de online store nu wel heel dichtbij komen.

gollem 18-10-12 18:48

ja ik vind het ook vaag. alwaysleft had eergister al 1 op mogen halen alleen belden ze hem 2 uren van te voren af omdat er toch geen voorraad was. Ze zouden hem bellen als er voorraad was en dan kon hij gelijk 1 ophalen. Heb hem vandaag hier nog niet gehoord/gezien dus neem aan ze hem nog niet hebben gebeld. Dus geen voorraad.....
beetje jammer allemaal!!!

iTimvd 18-10-12 19:04

Waarom sluiten ze die reserveringspagina niet voor een aantal dagen, kunnen ze daarna mooi veel uitleveren en zitten wij hier niet iedere dag te vitten op Apple omdat we weer geen mail hebben gehad...

TheRedsn0w 18-10-12 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd (Bericht 839741)
Waarom sluiten ze die reserveringspagina niet voor een aantal dagen, kunnen ze daarna mooi veel uitleveren en zitten wij hier niet iedere dag te vitten op Apple omdat we weer geen mail hebben gehad...

Omdat Apple een zooitje-ongeregeld is. Snap niet waarom ze niet ver van tevoren zijn begonnen met produceren ipv de 21ste pas. Anders zouden we nu waarschijnlijk allemaal met een iPhone 5 in de handen gezeten hebben. Geduld is een schone zaak.

alwaysleft 18-10-12 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 839733)
ja ik vind het ook vaag. alwaysleft had eergister al 1 op mogen halen alleen belden ze hem 2 uren van te voren af omdat er toch geen voorraad was. Ze zouden hem bellen als er voorraad was en dan kon hij gelijk 1 ophalen. Heb hem vandaag hier nog niet gehoord/gezien dus neem aan ze hem nog niet hebben gebeld. Dus geen voorraad.....
beetje jammer allemaal!!!

ik was dat niet....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 19:52 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai (Bericht 839732)
Omdat Apple dan bang is dat je overstapt naar een ander toestel :). Op deze manier blijf je dus hopen en hopen en hopen en verander je niet van toestel :P. Want EENS... Gaat het lukken. Al zie ik de leverdatum van de online store nu wel heel dichtbij komen.

werkt alleen maar tegen ze....***** systeem

gollem 18-10-12 19:53

o sorry haha dan was ik in de war met iemand anders.
was rekkie

chim 18-10-12 19:54

en iemand al een mail heeft ontvangen??
ik iig nog niet. ben al erg moe van de reserveren elke dag.

alwaysleft 18-10-12 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chim (Bericht 839759)
en iemand al een mail heeft ontvangen??
ik iig nog niet. ben al erg moe van de reserveren elke dag.

toevallig een vriend van me vandaag in de apple store geweest vandaag, die kreeg het hoofd van de genius bar te spreken. Die wist te melden dat de komende weken het slecht blijft qua voorraad, ze verwachten pas eind november hele goede grote leveringen. Dus nog 6 weken geduld

FlorisVanRooij 18-10-12 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 839761)
toevallig een vriend van me vandaag in de apple store geweest vandaag, die kreeg het hoofd van de genius bar te spreken. Die wist te melden dat de komende weken het slecht blijft qua voorraad, ze verwachten pas eind november hele goede grote leveringen. Dus nog 6 weken geduld

Dus met andere woorden zou je beter nu nog online kunnen bestellen.

Dufornee1 18-10-12 20:09

Ik weet het niet, op dit moment heb ik niet het idee dat ook maar iemand een sluitend antwoord kan geven, ook Mr. Genius Bar niet

gollem 18-10-12 20:10

als dat zo is ga ik denk ik overstappen naar een ander toestel

alwaysleft 18-10-12 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij (Bericht 839762)
Dus met andere woorden zou je beter nu nog online kunnen bestellen.

ja, was ook zijn advies

Dufornee1 18-10-12 20:14

Als dat de reden is dan had ik allang een ander toestel genomen

VoltrefferVick 18-10-12 20:17

Yihaaaaaa

Eindelijk

Net mail ontvangen

2 x 16 zwart
Morgen ophalen

Joehoeeeeeer

Dufornee1 18-10-12 20:18

You gotta be shitting me

gollem 18-10-12 20:18

eigenlijk klopt het van geen kant. snap wel waarom hij dat zegt dan hebben ze in ieder geval hun geld en blijven de mensen bij apple. Als je 1 online besteld komt hij eerst in amsterdam binnen volgens mij en daarna word hij naar je huis verstuurd. Beetje onzin denk ik dat je hem dan sneller hebt! begin steeds meer een hekel aan dat bedrijf te krijgen op deze manier


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.