iPhone 5 met los abo... of prepaid? Wat zijn de mogelijkheden? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Verbeter me als ik fout zit, maar volgens mij zit je bij Vodafone op dit moment het goedkoopst. Ook even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
IS DIT JE HELE EXCEL SHEET.. OF HEB JE MEER PROVIDERS.. ZOU JE AUB DEZE EXCEL VOOR ME AUB KUNNEN MAIL.....
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel het idee dat de download snelheden van de simonly providers een stukmaken liggen (2mbps bij bv telfort) een stuk lager ligt dan bij sommige providers die het toestel leveren met abbo (bv. 14mbps) bij Vodadone.
Voor mijn nieuwsgierigheid, zijn er ook nog mensen die toestel met abbo doen ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar dat ik nieuwsgierig was, wie bestelt wel toestel samen met abbo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alsnog gevonden, geldt alleen voor nieuw af te sluiten sim-only
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 27-09-12 om 23:52. |
|
||||
|
||||
Ik heb de iphone 5 in combinatie met 2 jarig T-mobile iSmart 200 abbo genomen.
Voor mij ook makkelijkst, even naar de t mobile winkel gezegt dat ik me abbo wil verlengen met nieuw toestel en ik word gebeld zodra die geleverd is.. en met t-mobile spaar je maandelijks punten die heb ik kunnen gebruiken als tegoed bon twv 100E voor dus nu hoef ik maar 100 euro te betalen voor de iphone 5. Ik ben totaal over 2 jaar verspreid ong 1100 e kwijt.. verschil met ismart 150 200 300 is ook niet schikbarend hoog en aan ismart 200 heb ik meer dan genoeg.. Alleen als je 1 jarig abbo neemt van ismart 150 neemt ben je in 1 jaar ong 980 e kwijt en voor ismart 200 ong 1030 e.. en Nou als ik het met sim only abbo vergelijk van T-mobile scheelt het me misschien 200/300 over 2 jaar dat is 12,5 e per maand wat ik dan meer uit geef, daar valt wel mee te leven. Ik had bij Kpn ook nog gekeken maar die abbo's vallen heel erg duur uit omdat je betaal voor je verbruik enzo maar ook los je een lease som af.. Dus dat moet je zowiezo niet doen.. Laatst gewijzigd door ibartS; 28-09-12 om 02:01. |
|
|||
|
|||
Het lijkt nu alsof de hele wereld de iPhone 5 los koopt met sim only. Tuurlijk is het op 2 jaars basis goedkoper maar laten we het nou ook weer niet overdrijven. Het verschil is relatief.
Voor mij zou het ongeveer denk ik 140 euro schelen op 2 jaarbasis (zeg ongeveer 6 euro per maand) en moet ik nu een smak geld aangeven aangezien ik niet zoals de meeste een 16 gig wil maar meer opslag ruimte op de iPhone wil. Spaargeld voor andere doeleinden wil ik er eigenlijk niet voor aanspreken. Als gezin moet je toch ook een buffer hebben voor onverwachte zaken. Ik neem aan dag er ook nog mensen zijn die de iPhone 5 met abbo kopen Of zijn die er helemaal niet meer |
Labels |
iphone, prepaid, provider, sim only |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tel.nummer prepaid overzetten op los toestel iphone 4 | heide | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-11-10 20:32 |
Wat zijn de mogelijkheden van SSH? | Brendanoz | Jailbreak apps en thema's | 4 | 11-03-10 09:44 |
|
|