//

iPhone 5 met los abo... of prepaid? Wat zijn de mogelijkheden?

iPhone 5 met los abo... of prepaid? Wat zijn de mogelijkheden? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Verbeter me als ik fout zit, maar volgens mij zit je bij Vodafone op dit moment het goedkoopst. Ook even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27-09-12, 22:04
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Verbeter me als ik fout zit, maar volgens mij zit je bij Vodafone op dit moment het goedkoopst. Ook even vanuit gaand met de informatie die ik tot nu toe kan vinden voor een iPhone 5 16 GB. Maar voor een paar tientjes meer heb je al die i75 abo van T-Mobile, waar het uiteindelijk wel voordeliger is voor wat je krijgt. Uiteraard kan je hier en daar (zeker bij Telfort) nog kiezen voor geen belminuten en/of geen SMSjes of minder dataverkeer, wat de prijs ook weer drukt. Maar ik heb geprobeerd het een beetje gelijk te houden . Het is maar net wat je voor jezelf wilt.


IS DIT JE HELE EXCEL SHEET.. OF HEB JE MEER PROVIDERS..

ZOU JE AUB DEZE EXCEL VOOR ME AUB KUNNEN MAIL.....
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 27-09-12, 22:46
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ik heb wel het idee dat de download snelheden van de simonly providers een stukmaken liggen (2mbps bij bv telfort) een stuk lager ligt dan bij sommige providers die het toestel leveren met abbo (bv. 14mbps) bij Vodadone.

Voor mijn nieuwsgierigheid, zijn er ook nog mensen die toestel met abbo doen ?
  #43  
Oud 27-09-12, 22:54
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Voor mijn nieuwsgierigheid, zijn er ook nog mensen die toestel met abbo doen ?
Alleen bij AppleStore en een klein aantal andere winkels worden ze los verkocht. 90% word alleen met abbo mee gegeven
  #44  
Oud 27-09-12, 23:13
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
Alleen bij AppleStore en een klein aantal andere winkels worden ze los verkocht. 90% word alleen met abbo mee gegeven
Ok maar ik bedoel , in dit topic lijkt het dat 90% een los toestel met simonly doet en niet doet aan een toestel aanschaf in combinatie met een abonnement.
Vandaar dat ik nieuwsgierig was, wie bestelt wel toestel samen met abbo.
  #45  
Oud 27-09-12, 23:41
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekark Bekijk bericht
[/COLOR]de snelheid bij telfort is 2mbps is dat genoeg voor de iphone ? of je kunt hem verhogen naar 7mbps kost 3 euro extra
De snelheid verhogen voor € 3,00 kan ik niet vinden bij Telfort, heb je een linkje?

Alsnog gevonden, geldt alleen voor nieuw af te sluiten sim-only
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 27-09-12 om 23:52.
  #46  
Oud 28-09-12, 01:19
ibartS's schermafbeelding
ibartS ibartS is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 50
Standaard

Ik heb de iphone 5 in combinatie met 2 jarig T-mobile iSmart 200 abbo genomen.
Voor mij ook makkelijkst, even naar de t mobile winkel gezegt dat ik me abbo wil verlengen met nieuw toestel en ik word gebeld zodra die geleverd is..
en met t-mobile spaar je maandelijks punten die heb ik kunnen gebruiken als tegoed bon twv 100E voor dus nu hoef ik maar 100 euro te betalen voor de iphone 5.
Ik ben totaal over 2 jaar verspreid ong 1100 e kwijt.. verschil met ismart 150 200 300 is ook niet schikbarend hoog en aan ismart 200 heb ik meer dan genoeg..

Alleen als je 1 jarig abbo neemt van ismart 150 neemt ben je in 1 jaar ong 980 e kwijt en voor ismart 200 ong 1030 e..
en Nou als ik het met sim only abbo vergelijk van T-mobile scheelt het me misschien 200/300 over 2 jaar
dat is 12,5 e per maand wat ik dan meer uit geef, daar valt wel mee te leven.


Ik had bij Kpn ook nog gekeken maar die abbo's vallen heel erg duur uit omdat je betaal voor je verbruik enzo maar ook los je een lease som af..
Dus dat moet je zowiezo niet doen..

Laatst gewijzigd door ibartS; 28-09-12 om 02:01.
  #47  
Oud 29-09-12, 11:43
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Het lijkt nu alsof de hele wereld de iPhone 5 los koopt met sim only. Tuurlijk is het op 2 jaars basis goedkoper maar laten we het nou ook weer niet overdrijven. Het verschil is relatief.
Voor mij zou het ongeveer denk ik 140 euro schelen op 2 jaarbasis (zeg ongeveer 6 euro per maand) en moet ik nu een smak geld aangeven aangezien ik niet zoals de meeste een 16 gig wil maar meer opslag ruimte op de iPhone wil.
Spaargeld voor andere doeleinden wil ik er eigenlijk niet voor aanspreken. Als gezin moet je toch ook een buffer hebben voor onverwachte zaken.
Ik neem aan dag er ook nog mensen zijn die de iPhone 5 met abbo kopen
Of zijn die er helemaal niet meer
Reageren

Labels
iphone, prepaid, provider, sim only



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tel.nummer prepaid overzetten op los toestel iphone 4 heide Koopinformatie Nederland 0 23-11-10 20:32
Wat zijn de mogelijkheden van SSH? Brendanoz Jailbreak apps en thema's 4 11-03-10 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.