gsmloket.nl betrouwbaar discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben op het www aan het zoeken naar een bedrijf dat mijn iPhone 4 wil kopen, uiteraard ivm. de aanschaf van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gsmloket.nl betrouwbaar
Hallo allemaal,
ik ben op het www aan het zoeken naar een bedrijf dat mijn iPhone 4 wil kopen, uiteraard ivm. de aanschaf van de iPhone 5. Nu heb ik het bedrijf gsmloket.nl gevonden. Waar de meeste aanbieders tussen de e. 100,00 en de e. 150,00 bieden, biedt dit bedrijf maar liefst e. 240,00. Ik zeg: wat te mooi lijkt om waar te zijn is waarschijnlijk niet in orde. Ik heb gezocht naar ervaringen over dit bedrijf maar vind eigenlijk vrij weinig. Voor ik mijn trouwe iPhone 4 verstuur zou ik graag weten of iemand ervaring heeft met dit bedrijf. Betrouwbaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je de iphone 4 hier op deze sit niet verkopen. Misschien krijg je nog meer?
|
|
|||
|
|||
bij deze: voor e. 240,00 is ie van jou
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mag niet, dan moet je 3 maanden actief zijn op het forum, maar ik ben net pas lid..
|
|
||||
|
||||
Als je googled op ervaringen gsmloket.nl dan kom je wel reacties tegen. Ik weet niet hoeveel waarde je daaaan moet hechten. Bizar hoge prijs voor een 4 met 16gb! Voor hoeveel wil je die nog verkopen met de 5 in de verkoop en de 4s als toestel daaronder!
Ik neem aan dat er ook een organisatie achter zit die salaris betaald moet worden. Of is het liefdewerk en oudpapier? Ik zou proberen je telefoon particulier te verkopen. En niet aan mij, want ik heb al een 4 en ik hou hem gewoon.
|
|||
|
|||
zet dat ding op marktplaats voor 240
binnen 10 minuten heb je iemand die hem wel wil komen ophalen. edje |
|
|||
|
|||
ga ik toch eens proberen idd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] | freshworks | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-11-11 16:21 |
Betrouwbaar? | Midas | iPhone algemeen | 4 | 18-04-10 14:54 |
Betrouwbaar? | Upodtouch | Archief | 2 | 18-10-09 21:17 |
Betrouwbaar? | Buzze | Archief | 18 | 30-07-08 03:43 |
Betrouwbaar? | Tacha1987 | Archief | 2 | 19-11-07 14:23 |
|
|