Los toestel? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een vraagje, Ik zie nu allemaal berichten komen over prijzen van Iphone 5 maar dit zijn alleen maar abonnementen. Word het in NL niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Los toestel?
Heb een vraagje,
Ik zie nu allemaal berichten komen over prijzen van Iphone 5 maar dit zijn alleen maar abonnementen. Word het in NL niet los verkocht bij de providers? Of verkopen alleen die kleine Apple winkeltjes de toestellen los? Anders word het weer in Belgie halen.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je hem alleen los kan kopen in de Apple Store.
Maar bij een provider willen ze het alleen verkopen icm een abonnement. Wil hem ook los kopen, maar nog nergens te pre-oderen... |
|
|||
|
|||
Ahh oke, ik ga dinsdag even informeren bij apple reseller in Breda.
|
|
||||
|
||||
Je kunt het toestel ook los kopen bij een T-Shop.
|
|
|||
|
|||
Bij elke T-mobile shop?
|
|
||||
|
||||
Dat durf ik niet te zeggen, maar neem aan van wel. Las namelijk net een tweet van TMobile webcare. Ze refereerde niet naar specifieke shops
|
|
|||
|
|||
mmm oke thnx, zou beter zijn.
|
|
|||
|
|||
zojuist in delft langs alle winkels geweest waar eventueel een iphone 5 aangeboden wordt maar die bieden allen alleen maar het toestel icm met abonnement aan, incl de t-mobile winkel.
|
|
|||
|
|||
Zojuist aan de telefoon gezeten met Apple om te vragen wanneer de presale van start gaat in NL. Volgens de medewerker komt er geen presale in NL.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de eerste weken, wanneer de voorraad van de iPhone 5 matig zal zijn, zullen winkels van providers het toestel vast niet los willen verkopen. Het toestel combineren ze immers liever met een nieuw abonnement of met een verlenging (er moeten targets behaald worden). Wanneer het toestel normaal leverbaar is, kun je het bij de meeste winkels ook wel los kopen, zo leert althans de ervaring.
|
|
|||
|
|||
ah oke dan probeer ik het bij een apple reseller, die verkopen toch niet zonder abbo want hun boeit het niet welke provider je hebt. Maarja ik kijk volgende week wel dan.
|
|
|||
|
|||
Precies, de resellers en Apple zelf zal het uiteraard minder uitmaken hoe je het toestel koopt, dus daar zal je de komende weken de meeste kans maken...
|
|
|||
|
|||
Of je wacht 10 maanden. Dan zullen ze ook goedkoper op marktplaats aangeboden wordem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Los toestel met abonnement duurder dan een abonnement met toestel? | Ba5man | iPhone algemeen | 4 | 11-01-12 20:02 |
Iphone 4 los toestel via Vodafone | Kubusx | Koopinformatie Nederland | 1 | 03-12-10 23:19 |
Iphone los toestel | Upodtouch | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-09 18:32 |
hulp bij aankoop los toestel | gieleke6 | Koopinformatie Nederland | 6 | 11-06-09 19:03 |
Los toestel 3G iPhone | gemmelos | Archief | 2 | 10-06-08 16:08 |
|
|