Simkaart knippen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie oh wie ,in de regio Arnhem, kan mijn micro simkaartje, nu gebruikt in een Iphone4, knippen naar een Nano simkaartje voor de Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart knippen
Hallo,
Wie oh wie ,in de regio Arnhem, kan mijn micro simkaartje, nu gebruikt in een Iphone4, knippen naar een Nano simkaartje voor de Iphone 5? Ik heb een Telfort micro simkaart en het duurt, na mij is verteld, 3 wk voor dat Telfort nano simkaarten heeft.... groet, Jan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Jan,
Heb jij destijds antwoord gekregen op jouw vraag? Ik zoek namelijk ook een vraag waar dat kan in Arnhem. Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
Voor degene die dit willen gaan doen, ik zeg NIET doen! heb die van mij kapot geknipt. Beter naar de winkel laten overzetten! Zo gebeurt!
|
|||
|
|||
Het kan wel . je moet alleen goed kijken of je simkaart daar voor geschikt is. Een hele oude simkaart zal wel niet daarvoor geschikt zijn.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s Met HI sim only abo (geen service) na simkaart knippen (zelf) | SoloX | iPhone algemeen | 15 | 19-11-11 19:49 |
Simcard knippen | law | iPhone algemeen | 29 | 18-01-11 12:32 |
Problemen met simkaart knippen! | Jeffah92 | iPhone algemeen | 15 | 25-12-10 15:16 |
Simkaart knippen voor de iphone 4g/HD - zal het werken? | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 02-06-10 22:05 |
|
|