iPhone 5 bestellen op apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot mijn teleurstelling was die vorige week niet te pre-ordenen. Maar om er zeker van te zijn wil ik hem vrijdag bestellen online op apple.nl. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 bestellen op apple.nl
Tot mijn teleurstelling was die vorige week niet te pre-ordenen.
Maar om er zeker van te zijn wil ik hem vrijdag bestellen online op apple.nl. Weet iemand wanneer die in de verkoop gaat, is dat donderdag op vrijdag om 0.00 of 9.00? Weet iemand hoe dat bijvoorbeeld in andere landen ging? ( hopende dat ze dat dan ook in NL ) doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
verwachting is ook dat NL Online Order, Vrijdag ergens tussen 07u en 08u kan starten... het is kwestie van naar de website gaan en heel wat F5 indrukken
|
||||
|
||||
Omdat hier al topics over lopen: slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone bestellen bij apple | casz1001 | iPhone algemeen | 11 | 11-05-12 20:52 |
iPhone 4S bestellen op de Duitse apple site | Dashter | iPhone algemeen | 1 | 09-10-11 19:28 |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
|
|