iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn plan is om van donderdag op vrijdag (om 0:01) direct de iPhone 5 te bestellen via de Apple online store. In de ochtend wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store?
Mijn plan is om van donderdag op vrijdag (om 0:01) direct de iPhone 5 te bestellen via de Apple online store.
In de ochtend wil ik echter ook naar de Apple retail store in Amsterdam gaan in de hoop dat ik daar direct een iPhone kan kopen. Het probleem: dan heb ik twee iPhones en dat wil ik uiteraard niet. Daarom mijn vraag of het mogelijk is de online bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt je bestelling altijd annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht je bestelling al wel verzonden zijn dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de informatie. Stel dat de iPhone wel vanaf 0:01 te bestellen is, is het dan ook daadwerkelijk slim om dit te doen? Levert het veel geregel en gedoe op om die bestelling te annuleren of niet?
|
Labels |
amsterdam, apple store, iphone 5, leidseplein, online |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 via Apple Store Online | lhy | Koopinformatie Nederland | 12 | 26-11-10 13:30 |
iPhone kopen via online store. | forum.bericht | Archief | 13 | 11-06-08 00:47 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|