//

iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store?

iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn plan is om van donderdag op vrijdag (om 0:01) direct de iPhone 5 te bestellen via de Apple online store. In de ochtend wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-12, 22:58
Tjade3 Tjade3 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Question iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store?

Mijn plan is om van donderdag op vrijdag (om 0:01) direct de iPhone 5 te bestellen via de Apple online store.
In de ochtend wil ik echter ook naar de Apple retail store in Amsterdam gaan in de hoop dat ik daar direct
een iPhone kan kopen. Het probleem: dan heb ik twee iPhones en dat wil ik uiteraard niet. Daarom mijn vraag
of het mogelijk is de online bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 23:01
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjade3 Bekijk bericht
Mijn plan is om van donderdag op vrijdag (om 0:01) direct de iPhone 5 te bestellen via de Apple online store.
In de ochtend wil ik echter ook naar de Apple retail store in Amsterdam gaan in de hoop dat ik daar direct
een iPhone kan kopen. Straks zit ik echter met twee iPhones en dat wil ik uiteraard niet. Daarom mijn vraag
of het mogelijk de online bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
De kans dat je om 0:01 kunt bestellen acht ik klein, aangezien je in andere landen pas om 9:01 s' ochtends kon bestellen.
Je kunt je bestelling altijd annuleren als deze nog niet is verzonden.
Mocht je bestelling al wel verzonden zijn dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren.
  #3  
Oud 26-09-12, 23:04
Tjade3 Tjade3 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Bedankt voor de informatie. Stel dat de iPhone wel vanaf 0:01 te bestellen is, is het dan ook daadwerkelijk slim om dit te doen? Levert het veel geregel en gedoe op om die bestelling te annuleren of niet?
Reageren

Labels
amsterdam, apple store, iphone 5, leidseplein, online



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 via Apple Store Online lhy Koopinformatie Nederland 12 26-11-10 13:30
iPhone kopen via online store. forum.bericht Archief 13 11-06-08 00:47
iphone in Apple online store kopen anonymoez Archief 3 05-03-08 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.