Verschil zien tussen Refurb of orgineel discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag zou ik willen weten of je verschil kan zien tussen refurb toestellen en 'nieuwe' toestellen. Zit er nog dezelfde plasticjes op enzo?? zie namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil zien tussen Refurb of orgineel
Graag zou ik willen weten of je verschil kan zien tussen refurb toestellen en 'nieuwe' toestellen. Zit er nog dezelfde plasticjes op enzo?? zie namelijk op MP hele grote verschillen in de prijs.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een refurbished iPhone zit in een witte doos met niets erop behalve een Apple logo.
Verder is alles hetzelfde. Extreme verschillen in prijzen zijn vaak oplichters.
|
|||
|
|||
was ik ook benieuwd naar.. dacht namelijk dat refurbished toestellen '' zo goed als nieuwe'' toestellen waren, als je de term refurbished opzoekt, krijg je dat namelijk te lezen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of ze worden gebruikt om kapotte die niet te fixen zijn mee om te wisselen (waarna die niet te fixen zijn alsnog refurbished worden!)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Verschil tussen basebands? | dutchronnie | Unlock | 4 | 24-11-10 16:01 |
Verschil tussen I phone | Exis | Archief | 2 | 04-12-08 23:06 |
GPS verschil tussen Wi-Fi en 3G | Marbo | Wi-Fi | 2 | 03-11-08 23:50 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|