Slechte timing voor aankoop iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 dagen geleden een iPhone gekocht op eBay die op dit moment onderweg is naar LA waar mijn moeder hem voor me op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechte timing voor aankoop iPhone
Ik heb 2 dagen geleden een iPhone gekocht op eBay die op dit moment onderweg is naar LA waar mijn moeder hem voor me op zal halen.
En dan net op DIT moment komt de 3G uit in Nederland. Denken jullie dat er nog een markt zal zijn voor het doorverkopen van deze 'oude' iPhone? Of is het misschien toch een beter idee om deze te houden en te unlocken? Ik ben een beetje clueless over wat ik er nu mee moet doen, ik had dit nml niet zo snel verwacht... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zal altijd kunnen verkocht worden,tegen welke prijs?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hij had waarschijnlijk niet gedacht dat hij zo snel in Nederland zou komen.
Daar was namelijk nergens iets over te vinden. |
|
|||
|
|||
ik wist zeker dat er een nieuw model kwam, ik had het alleen niet zo snel verwacht.
Remember, bij het vorige model duurde het 3/4 maanden voor hij uiteindelijk in de winkels lag. En die werd toen na 3 kwartaal in Europa verwacht en is hier nooit terrecht gekomen. Dus ik wist wel dat er een nieuwe zou komen, maar niet dat dat zo snel zou zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik vraag me af of dit zo zal blijven de komende weken... |
|
||||
|
||||
Maar na drie , vier maanden had je dan het zelfde probleem toch? Om dan voor die tijd een "oud" model te kopen was ook gek...
En in België ging hij zeker komen dus dat scheelde hem veel werk toch?? |
|
||||
|
||||
Dat is een mooie prijs.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En als het niet is dan kan het wel worden he |
|
||||
|
||||
En zeker de 4GB modellen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik denk dat ik eBay gewoon in de gaten ga houden, ik zou dat ding volgende week woensdag moeten kunnen hebben... Opzich is het gewoon gemakzuchtigheid van mij, dan hoef ik tenminste niet te unlocken enzo, maar ik vind het ook een fijn idee dat ik de garantie er nog op heb lopen omdat ik er niets aan heb veranderd. |
|
|||
|
|||
je kan hem wel doorverkopen dat weet ik zeker , alleen je zal er geen winst op maken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|