Voorraden iPad air discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat zijn jullie ervaringen met de voorraad van de iPad air? In Ede waren ze bij de icentre zo goed als uitverkocht. Enkel nog 64gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorraden iPad air
Wat zijn jullie ervaringen met de voorraad van de iPad air?
In Ede waren ze bij de icentre zo goed als uitverkocht. Enkel nog 64gb Wi-Fi te koop. Bij de Mediamarkt in Ede was er meer dan genoeg voorraad. Met name de 16gb Wi-Fi modellen lagen er minimaal 20 per kleur in de winkel, op de computer zag ik dat alle andere modellen op voorraad waren, sommige maar enkele (zoals space gray 32gb Wi-Fi waren er nog 4, waarvan ik er nu 1 heb). Hopelijk kunnen we elkaar helpen als er schaarste ontstaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben vanmorgen om 9 uur naar de mediamarkt in den haag gereden, nergens in de rij gestaan stond binnen 5 minuten weer buiten met een iPad Air 16GB Wi-Fi. Welke modellen er precies waren weet ik niet maar er stonden meerdere "karren" met iPads.
|
|
|||
|
|||
Rond vijf uur kwam ik daar en toen was er nog een halve kar. Veel Wi-Fi modellen maar heel weinig Wi-Fi plus 4g. Ben dus onverrichterzake weer naar huis gegaan. Morgen maar even snel bij de Apple store in Adam checken.
|
|
|||
|
|||
Bij de mediamarkt komt er nog 6 euro bovenop ivm met 'thuiskopieheffing' ? Volgens mij is die 479 euro incl thuiskopieheffing toch? rekenen ze bij de apple store zelf ook die heffing? Nee toch..?
Weten jullie misschien hoe dit zit bij andere winkels zoals de Dixons? |
|
|||
|
|||
Bij GoT zie ik hetzelfde commentaar. Ik heb er nu eentje bij Mycom gereserveerd. Wordt geen thuiskopieheffing berekend. Lijkt erop dat de Mediamarkt de enige hierin is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
ipad air, voorraad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorraden iPhone 4S Nederland | Guest-20190430163756 | iPhone algemeen | 0 | 04-11-11 22:12 |
Huidige USA iPad voorraden. | wvy | iPad algemeen | 54 | 13-06-10 23:29 |
|
|