iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/14776-iphonehelpdesk-nl-onder-vuur-website-offline.html)

joepiphone 15-07-08 21:11

Als je met Credit Card of iDeal kunt betalen heb je altijd de mogelijkheid de betaling terug te vorderen. Ik ben pas echt op mijn hoede als ik geld rechtstreeks moet overmaken ..

Dus laten we rustig afwachten en niet direct alles wantrouwen. Denk dat de gok inderdaad was op een snelle unlock oplossing en dat dat nu even tegenvalt ..

soCool 15-07-08 21:46

Met iDeal kan je geen geld terug vorderen. iDeal is een betaalmogelijkheid dat nagenoeg hetzelde is als een handmatige overschrijving.

apache4u 15-07-08 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 142839)
lol, de eerste hadden al lang binnen moeten zijn. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat ze eerst iets van een unlocktool aan het afwachten zijn, en daarna pas gaan versturen...
Ze zijn ook al 10,- euro duurder geworden trouwens...

Een unlocktool om gebakken lucht te unlocken? Als ze ze nou uit Italie of Belgie weten te scoren maken ze nog wat winst.
Ik zie net dat als je 2 16GB's bestelt . je 5 euro korting krijgt. ipv 1260 euro betaal je maar 1255. Da's toch mooi 0,4% korting wat je kunt verdienen :D.

lekzzz 15-07-08 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jasperschuurmans (Bericht 143214)
Ik verwacht wel dat er deze week geleverd zal gaan worden, maar heb geduld. Het is alleen al mooi dat ideal als betaal systeem gebruikt wordt, hiermee kun je je geld binnen 30 dgn terugvorderen.

hmmmm.... naar mijn weten kan dit niet met iDeal maar alleen met een creditcard, mits je een gegronde reden hebt :confused:

forum.bericht 16-07-08 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jasperschuurmans (Bericht 143214)
Ik verwacht wel dat er deze week geleverd zal gaan worden, maar heb geduld. Het is alleen al mooi dat ideal als betaal systeem gebruikt wordt, hiermee kun je je geld binnen 30 dgn terugvorderen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lekzzz (Bericht 143413)
hmmmm.... naar mijn weten kan dit niet met iDeal maar alleen met een creditcard, mits je een gegronde reden hebt :confused:

Zelfs met een goede reden kun je niet terugvorderen. Ideal is precies hetzelfde als elke andere betaling via Internet. Eenmaal uitgevoerd niet meer omkeerbaar.

niels1981 16-07-08 09:44

Nog steeds niemand een iphone?
Op een andere site hadden mensen mail gehad dat hun toestellen pas na 21 juli verstuurd zouden worden.
Het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaal.

paalpizzle 16-07-08 09:52

Ik heb gelukkig geen mail gehad, maar ook nog geen iPhone. Heeft er iemand nog contact gehad met IHD? Ik ga niet te vaak bellen, maar als er vandaag nog niets is ga ik wel beetje pissig worden.

Nog 1 dag het voordeel van de twijfel...

Cancunlover 16-07-08 09:56

En die oromono zien we ook niet meer eh. Maar hij zal het wel druk hebben met het versturen van zijn goedkope iPhones... ;)
Ach kom, we geven hem nog een dagje het voordeel van de twijfel, net zoals paalpizzle zegt. :D

truckdiver 16-07-08 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 143564)
En die oromono zien we ook niet meer eh. Maar hij zal het wel druk hebben met het versturen van zijn goedkope iPhones... ;)
Ach kom, we geven hem nog een dagje het voordeel van de twijfel, net zoals paalpizzle zegt. :D

die zijn topic is afgesloten.
als je er problemen mee hebt kan je het beste je tot hem richten.
blijk het echter nadien dat je slechte zaken hebt gedaan kan je hier nog altijd je beklag gaan doen en andere leden verwittigen.
is natuurlijk wel dat de iphone nog niet lang uit is en zij (zowel iphonehelpdesk als iphoneworldonline) ook eerst hun leveringen moeten aankrijgen om zelf verder te versturen

blahblah 16-07-08 10:01

Jongens, zolang er geen unlock methode is voor de 3G/2.0 iPhones gaat er helemaal niks verstuurd worden. Ga daar nou maar vanuit.

pascalletje 16-07-08 10:24

Ik begin het wel beu te worden, als ze gewoon eerlijk zeggen dat ze hem nog niet kunnen unlocken is het een heel ander verhaal, maar ik heb zelfs al gezegd dat ze de mijne gewoon gelockt kunnen versturen en ik heb ook nog steeds niets...

maxblast 16-07-08 13:02

alle 3G Iphones op de site zijn inmiddels uitverkocht en ook vandaag zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar. Ik heb er niks gekocht want ik vertrouw deze mensen niet. Als zij hun zaakjes op orde zouden hebben, zouden ze toch wel op de vele negatieve berichten reageren?

niels1981 16-07-08 13:05

Ze zijn al 3 of 4 x uitverkocht bij ze en elke keer hebben ze veel nieuwe voorraad en nog nooit heeft iemand wat ontvangen.

Cancunlover 16-07-08 13:28

Ik begrijp dat er nog veel mensen zijn die hem het voordeel van de twijfel willen geven. MAAR er zijn ook veel mensen die al een voorschot, zoniet het gehele bedrag, betaald hebben. Die willen ook uitsluitsel over hun gekocht product en waar hun geld naartoe is. Dus mag deze, al dan niet dubieuze, firma toch wel een klein beetje zijn klanten tegemoet komen door hun op de hoogte te houden van de ontwikkelingen... Maar dit is natuurlijk slechts mijn persoonlijke visie... ;)

pascalletje 16-07-08 13:55

Ik heb ook het hele bedrag betaald, maar begin nu toch ook wel te twijfelen of ik het niet terug zou vragen... Probleem is dat ik dan alleen nog geen 3G heb, en hem toch wel graag wil :)

apache4u 16-07-08 15:08

Als die webwinkel in een aparte bv is ondergebracht en die laten ze ploffen kan iedereen naar z'n centen fluiten. iPhone gebruikers op een forum zijn nu ook niet het type mensen van 2 meter bij 1 meter die wel eens even verhaal gaan halen bij betreffende persoon lijkt me. Ik tenminste niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld en naar je iPhone.
Nogmaals, ik hoop dat ik het mis heb en dat ik door programma's als Opgelicht! , Peter R. de Vries en "The Real Hustle" verpest ben.

niels1981 16-07-08 15:10

Denk dat dit nog 1 of 2 weken laten doorgaan en dat dan inderdaad de stekker uit dit bedrijf gaat!
Iedereen kan dan fluiten naar zijn centen.

dtroxx 16-07-08 15:33

Ik ben bang dat het idd zoon verhaal gaat worden.

We zullen zien.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apache4u (Bericht 143857)
Als die webwinkel in een aparte bv is ondergebracht en die laten ze ploffen kan iedereen naar z'n centen fluiten. iPhone gebruikers op een forum zijn nu ook niet het type mensen van 2 meter bij 1 meter die wel eens even verhaal gaan halen bij betreffende persoon lijkt me. Ik tenminste niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld en naar je iPhone.
Nogmaals, ik hoop dat ik het mis heb en dat ik door programma's als Opgelicht! , Peter R. de Vries en "The Real Hustle" verpest ben.


Nikooos 16-07-08 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apache4u (Bericht 143857)
Als die webwinkel in een aparte bv is ondergebracht en die laten ze ploffen kan iedereen naar z'n centen fluiten. iPhone gebruikers op een forum zijn nu ook niet het type mensen van 2 meter bij 1 meter die wel eens even verhaal gaan halen bij betreffende persoon lijkt me. Ik tenminste niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld en naar je iPhone.
Nogmaals, ik hoop dat ik het mis heb en dat ik door programma's als Opgelicht! , Peter R. de Vries en "The Real Hustle" verpest ben.

Praat voor jezelf ;)
Ik heb niets besteld, maar als het nodig is wil ik wel even op de koffie gaan hoor :p

pascalletje 16-07-08 17:06

Ah lekker, koffie. Ik ga mee!!!



Edit:

Hmm, krijg nu ook gelijk een mailtje binnen dat de iPhones nog niet verstuurd zijn om dat unlock die ze hebben bugt...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.