iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 6 16 GB zou wel overall onderhand al kapot besteld zijn. Zou hem echt graag op Vrijdag of Zaterdag willen hebben.. Iemand misschien een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 6 16 GB zou wel overall onderhand al kapot besteld zijn. Zou hem echt graag op Vrijdag of Zaterdag willen hebben..
Iemand misschien een idee waar ik hem los zou kunnen kopen en op vrij/zaterdag zou kunnen hebben? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het bij dixons zo dat als ik mijn bestelling annuleer dat ik een tegoed bon van hun krijg of krijg ik echt mijn geld terug op mijn rekening?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je jouw bestelling komt oppikken in de winkel, heb je geen enkele koopverplichting. Wel stellen wij het op prijs als je ons op de hoogte stelt wanneer je afziet van de koop. Op deze pagina kun je de contactgegevens van al onze vestigingen vinden. Je kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_...e/availability [edit] Deze pagina gaat hoogstwaarschijnlijk morgenavond om 0.00 weer live. Dus zaterdagochtend 0.00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen mail ;_;
Zie wel dat nummers boven mij (met zelfde iPhone type) wel al een verzendbevestiging hebben ... ik wil afhalen en zit nog te wachten |
|
||||
|
||||
iemand boven #55 die wel bevestiging heeft gehad? heb #204
|
|
|||
|
|||
Hmpf, zo te lezen geen enkele iPhone 6 plus space grey die uitgeleverd gaat worden? Baal enorm. Heb nummer 74
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jup de mijne zou ook met de post gaan, hmm toch morgen dixons even contacten
|
|
|||
|
|||
Je staat momenteel op plek: 67
van alle iPhone 6 Plus, 16 GB, Spacegrijs Nog steeds niks verzonden..., afleverdatum stond ook op 26-09, nu onbekend. stel dat ze van ieder model 100 exemplaren hadden (uitgesloten de plus 64gb>) wat ik wel minimaal zou verwachten. had de mijne toch allang verstuurd moeten zijn? lekker dan, zie dat mensen met dezelfde iPhone later dan mij hadden besteld wel al verzonden zijn??? Laatst gewijzigd door m0nk; 25-09-14 om 23:04. |
|
|||
|
|||
Wat gaan jullie doen? Annuleren of toch rustig afwachten?
|
|
|||
|
|||
Ik wacht het maar rustig af, alle winkels hebben voorraad problemen dus kan nergens heen. Alleen stom dat ze adverteren met '26e geleverd' als ze niet eens 80 toestellen hebben ontvangen
|
|
|||
|
|||
23:42 en nog steeds niets van Dixons gezien .. *zucht*
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S voorraad bij Dixons | pinokkia | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-11-13 12:14 |
iPhone 4s bestellingen in NL | iAPpel | Koopinformatie Nederland | 0 | 21-10-11 17:30 |
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons | Dennis² | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 27-01-10 12:23 |
|
|