iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta op plek 113 voor de 64gb grijs... Lijkt me zeer sterk dat ze die kunnen leveren op de 26e. Al die beloften van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik sta op plek 113 voor de 64gb grijs... Lijkt me zeer sterk dat ze die kunnen leveren op de 26e. Al die beloften van dixons en pdashop... Erg jammer!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik sta op 98 voor 64GB Silver. Als ik vrijdag niks heb zouden ze er dus minder dan 1 per filiaal hebben om te verkopen.
Lijkt me toch dat je dan niet dat model in de voorverkoop zou moeten gooien... |
|
|||
|
|||
''Je staat momenteel op plek: 97
van alle iPhone 6, 64 GB, Zilver reserveringen'' Ik zie het niet gebeuren dat ze vrijdag kunnen leveren. Heb ook maar geannuleerd aangezien ik hem kan halen in Amsterdam. |
|
|||
|
|||
Kwart over 5 deze mail van Dixons gehad
Je staat momenteel op plek: 61 van alle iPhone 6, 16 GB, Zilver reserveringen Als ik inlog op de Dixons site staat er nog steeds de afleverdatum 26-9 bij mijn order. Fingers crossed dan maar dat ie vrijdag echt geleverd wordt. |
|
|||
|
|||
Ik zou geen waarde hechten aan die afleverdatum. Ze weten niet eens hoeveel ze binnen gaan krijgen.
|
|
|||
|
|||
Kijk dat lees ik nou graag: mensen met een lager reserveringsnummer die annuleren
|
|
|||
|
|||
Iphone 6, silver, 64gb: nummer 76. Dat gaat 'm vast niet worden..!
|
|
||||
|
||||
Ik sta op 455, iphone 6 64GB SG
|
|
|||
|
|||
Ik op 223 voor iPhone 6, 64GB, Spacegrijs.. Leverdatum vooralsnog 20-10-14
|
|
|||
|
|||
Je staat momenteel op plek: 81
van alle iPhone 6, 16 GB, Spacegrijs reserveringen. Ben erg benieuwd. |
|
|||
|
|||
Ik sta momenteel op plek: 65
van alle iPhone 6, 16GB Zilver reserveringen. Hoop dat ze hun belofte waar kunnen maken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met plaats 188 voor een 64 GB SpaceGrey iPhone 6 heb ik niet het idee dat ik deze overmorgen al mag ontvangen, maar wie weet gaan ze me toch verrassen?
|
|
|||
|
|||
iPhone 6, 16 GB, Zilver plekje: 68
iPhone 6, 16 GB, Goud plekje: 58 2x iPhone 6, 16 GB, Space Grijs plekje: 91 Had eerst nog goede hoop op vrijdag, maar aangezien ze zelf niet een weten hoeveel ze er binnen krijgen.. is er niet veel meer van mijn hoop over. |
|
|||
|
|||
En iemand nog contact gehad met Dixons of ze toevallig al weten wat ze binnen krijgen?
|
|
|||
|
|||
Ik sta op plek 240, bij mij staat de hele tijd al 26 september 2014 als leverdatum. Heb vandaag telefonisch contact gehad met dixons. Ze konden geen garanties geven. Dat gaven ze ook nog een keer op twitter aan. Vind het nou niet echt netjes dat ze wel bepaalde beloftes doen met de verkoop, maar die kunnen ze kennelijk nooit echt waar maken. Maar wie weet worden we positief verrast aankomende vrijdag!!!
|
|
|||
|
|||
Poeh, 240 ik dacht dat ik er al ver vanaf zat als 104e. Ik ben bang dat ik hem niet eens zal krijgen, maar wie weet worden we inderdaad positief verrast. Ik vraag me wel af wanneer ze wel weten hoeveel ze er binnen krijgen.. Want daar doen ze ook al geen uitspraken over ofzo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lijkt me wel, neem aan dat ze het morgen sowieso echt moeten weten.. Hoop dat iedereen die iets weet hier een reactie plaatst morgen
|
|
|||
|
|||
Vergeet niet dat veel mensen al geannuleerd hebben vanwege reservering in de Apple Store
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S voorraad bij Dixons | pinokkia | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-11-13 12:14 |
iPhone 4s bestellingen in NL | iAPpel | Koopinformatie Nederland | 0 | 21-10-11 17:30 |
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons | Dennis² | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 27-01-10 12:23 |
|
|