Waarneer bij online Apple Store te bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke tijd en datum is dat meestal?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarneer bij online Apple Store te bestellen?
Welke tijd en datum is dat meestal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sowieso op 26 September.
Dat kan zijn om 00:01 of 08:00 Dat weet ik niet precies. |
|
|||
|
|||
Dat zou ik ook graag willen weten. Kijken of ik lang wakker moet blijven, of vroeg op moet staan. Wat is de ervaring van afgelopen jaar? Iemand?
|
|
|||
|
|||
Ik hoor ook graag de ervaringen van vorig jaar.
Het jaar ervoor, bij de iPhone 5, was het dacht ik pas rond 7:00 uur s'ochtends! Ik kon in ieder geval niet bestellen om 0:00 uur! |
|
|||
|
|||
Ik lees net dat de 5 vanaf 02:00 was te bestellen, lekkere tijd
|
|
|||
|
|||
Het klopt. Officieel is het om 0.00 maar in de praktijk is het altijd later. De 5 was idd om pakweg 1.50 pas te bestellen. De 4s was om 0.45 (pak m beet) te bestellen. Het varieert enigszins. In de twee keer dat ik m in de online store besteld heb maakte het niet veel uit of je m nu om zeg 2.00 uur of om 9.00 bestelde. In beide gevallen zat je in de eerste ronde.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ga kijken of het gaat lukken. Duitsland die had na 24 uur wachten niks meer voor mij.
|
|
|||
|
|||
Laat naar bed en anders dus maar weer vroeg opstaan.
|
|
|||
|
|||
Ophoog!
Iemand al een update? |
|
|||
|
|||
Apple is nu de online Apple Store aan het updaten!
|
|||
|
|||
22:17 nog steeds geen mail van Dixons dan alleen het standaard Emailtje van vandaag
|
|
|||
|
|||
Cancelen dan maar en in de online Apple Store bestellen? (of morgenavond rond 0.00 uur proberen te reserveren voor instore pickup op zaterdag?)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
23:14 nog steeds geen bericht van Dixons
Iemand al bericht dat hij/zij het kan komen ophalen morgen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Denk dat ze in de on-line store ook in slaap gevallen zijn...
Nikske...nada...noppes... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 01:04 ---------- De on-line bestel pagina is nu on-line... De Officiële Apple Online Store (België) - Nieuwe iPhone*6, iPhone*6 Plus, iPhone*5s, iPhone*5c en meer. - Apple Store (België)
|
|||
|
|||
Apple Store is geopend! Kan nu bestellen. 6+ 64GB Spacegray 5-7 werkdagen levertijd.
|
|
|||
|
|||
Hij doet het, succes....levertijd nu 5/7 dagen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
|
|