iPhone 6 Apple Store in Amsterdam, Haarlem of Den Haag? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij welke Apple Store ga jij vrijdag (of donderdag al) in de rij staan om de iPhone 6 (Plus) te kopen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Bij welke Apple Store ga jij vrijdag (of donderdag al) in de rij staan om de iPhone 6 |
|||
Amsterdam | 10 | 32,26% | |
Haarlem | 3 | 9,68% | |
Den Haag | 18 | 58,06% | |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Apple Store in Amsterdam, Haarlem of Den Haag?
Bij welke Apple Store ga jij vrijdag (of donderdag al) in de rij staan om de iPhone 6 (Plus) te kopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik woon in Den Haag, dus het zou het makkelijkst zijn om daar in de rij te gaan staan, maar ik ben bang dat heel zuid-Nederland naar deze Apple Store komt. Hopelijk krijgen we met drie Apple Stores nu meer iPhones, in plaats van dat de voorraad voor Nederland simpelweg over drie winkels verdeeld wordt.
|
|
|||
|
|||
Ik loop in 15 minuten van m'n huis naar de Applestore in Den Haag dus 't is een no-brainer dat ik m hier gereserveerd heb. Om 8 uur sta ik daar voor de deur!
|
|
||||
|
||||
Vraagje, hoeveel iPhones zouden de Apple stores hebben? Ik zie altijd grote rijen staan maar vraag me af of de meesten wel een iPhone krijgen. En wat zijn de beste tijden om in de rij te staan?
|
|
|||
|
|||
Liep net langs de store in Den Haag en welgeteld 1 wachtende in de rij. Vroeg nog hoe het zit met tijdslot en hij zei pcies in je slot komen want eerder helpen we niet en later wordt t meteen weer vrijgegeven. Dus op tijd komen!
|
|
|||
|
|||
ik heb deze vraag vorige week ook al gesteld. Maar ik denk zelf dat er een hoop verandert is door de reserveringen.. Komt ie:
Als ik morgenochtend om 7 uur naar de apple store in haarlem ga heb ik dan enige kans om om 21:00 met een iphone te vertrekken? |
|
|||
|
|||
Met reservering, ja! Dan heb je om 9.00 uur er al een. Zonder reservering zou ik nog vroeger gaan staan.
|
|
|||
|
|||
ja, maar die reservering dat kan niet meer
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Store Den Haag Event | RWK | Chat en geruchten | 1 | 20-11-13 15:47 |
|
|