iPhone verkopen: hoe opnieuw instellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmiddag komt iemand mijn iPhone ophalen, is er nog iets dat ik speciaal moet instellen dat er geen iCloud lock op komt? Of is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verkopen: hoe opnieuw instellen?
Hallo,
Vanmiddag komt iemand mijn iPhone ophalen, is er nog iets dat ik speciaal moet instellen dat er geen iCloud lock op komt? Of is gewoon via instellingen: stel opnieuw in voldoende? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat is voldoende. Hij vraagt dan om je wachtwoord om hem van iCloud af te koppelen.
|
|
|||
|
|||
Bij mijn beste weten moet je voordat de telefoon gerestored wordt eerst je iCloud-account verwijderen via de instellingen, omdat je anders alsnog een wachtwoord moet invoeren bij een nieuwe installatie. Anders zou iemand die jouw iPhone "vindt" hem gewoon kunnen restoren en gebruiken. Mocht de iPhone bij het opnieuw instellen via het apparaat zelf vragen om je wachtwoord zodat iCloud eraf gaat, dan zit je ook goed.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone opnieuw instellen/Apple ID | staaf6 | iPhone algemeen | 4 | 13-12-12 00:45 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
iPhone opnieuw instellen | carbo | Archief | 0 | 02-12-08 23:05 |
iPhone opnieuw instellen 1.1.1 | Regina | Unlock [archief] | 3 | 12-02-08 00:34 |
|
|