tijdsklok voor het opladen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik laad me telefoon snachts op maar naar 2 a 3 uur is de telefoon volledig vol en blijft hij maar opladen. dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdsklok voor het opladen
Goedendag,
Ik laad me telefoon snachts op maar naar 2 a 3 uur is de telefoon volledig vol en blijft hij maar opladen. dit is niet goed voor de accu en merk dat me iphone 5 accu nu op is. Deze week krijg ik mijn iphone 6 en met dit toestel wil ik zuiniger zijn met mijn accu. Ik heb een keer een tijdklok gezien met de optie om 3,6 of 9 uur makkelijk in te stellen. Deze zoek ik afgelopen dagen weer maar kan deze niet meer vinden. weet iemand toevallig waar deze te koop zijn. ( Ben niet opzoek waar je met een groot rad de tijd kan in stellen.) alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De accu blijft niet opladen. Als de celspanning 4,20 V bereikt heeft is de accu vol en stopt het laden. Als de accu zou blijven laden na het bereiken van 4.20 V celspanning zou de boel ontploffen.
|
|
|||
|
|||
maar hij blijft toch kijken of de accu nog vol is, dus naar een poosje gaat de accu spanning toch naar 99% en gaat hij weer verder met opladen.
En als dit iedere nacht meerdere keren gebeurt lijkt me niet goed voor de accu. |
|
|||
|
|||
Dat lijkt alleen maar zo. De accu heeft daar geen enkel probleem mee. Als de celspanning zakt (niet het capaciteits-percentage!) wordt er weer geladen tot 4.20 V bereikt is. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
t is me nu duidelijk
bedankt voor het antwoorden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het slecht je iPhone te gebruiken tijdens het opladen? | Liliane1967 | iPhone algemeen | 9 | 05-06-13 14:45 |
Nieuwe iPhone 4 hoe opladen voor het eerst? | Gielleke | iPhone algemeen | 5 | 10-01-13 14:04 |
problemen bij het opladen op pc | Jamalietjuh | iPhone algemeen | 0 | 16-01-11 17:58 |
Iedere ochtend Simlock (Na het opladen) | Matthi | iPhone algemeen | 2 | 13-08-08 18:59 |
Iphone super warm tijdens het opladen | ferryl65 | iPhone algemeen | 3 | 10-05-08 14:44 |
|
|