KPN 2000+ iphones op voorraad discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor degene die het interesseert, KPN heeft superveel Iphones 6 op voorraad. Bv. de spacegray 64GB nog 719 stuks. Alleen je moet per se een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN 2000+ iphones op voorraad
Voor degene die het interesseert, KPN heeft superveel Iphones 6 op voorraad.
Bv. de spacegray 64GB nog 719 stuks. Alleen je moet per se een (superduur) abonnement nemen en het is niet los verkrijgbaar, dus ik heb er niks aan (heb er net heen gebeld). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De Vodafone op het Rokin in Amsterdam had ook nog 64GBs beschikbaar. Maar inderdaad alleen wanneer je een abonnement afsluit/verlengt. Ik ben al sinds 2007 klant bij Vodafone en heb nu een RED Super, maar ook ik mag geen eentje los aanschaffen..En het kan ook echt niet, want er is zelfs geen losse prijs bekend(althans, dit meldde de verkoper). Over een maand zijn ze los verkrijgbaar.
|
|
|||
|
|||
op zich logisch, alle modellen zijn nu schaars. als je als provider dan alle telefoons los gaat verkopen heb je geen toestellen meer om je abonnementen mee te verkopen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar is zijn voorraad iPhones kwijt | Guest-20180925190238 | Orange | 2 | 24-12-12 09:28 |
KPN geen voorraad | JBS | KPN | 1 | 07-11-11 18:11 |
|
|