iPhone 7 Pre-orders Apple Store Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nederland zit eindelijk ook in de eerste golf landen. Wie gaat de iPhone 7 pre-orderen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 Pre-orders Apple Store Nederland
Nederland zit eindelijk ook in de eerste golf landen. Wie gaat de iPhone 7 pre-orderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel heel erg..Heb nu een 6s 64GB SG…Kan ik misschien verkopen voor 550? Hij is als nieuw. Dan moet er 300,- bij voor de 7…879,- omdat ik de 32GB niet kan kopen in zwart? Wat is dat voor onzin? Alleen maar 128GB..
|
|||
|
|||
Het is een simpel rekensommetje ieder jaar. Verschil wat je nu bijlegt, verdient zich binnen een jaar tot de volgende iPhone zich weer terug, in gebruik van het nieuwe toestel. Dit zal alleen werken als je ieder jaar een nieuwe aanschaft.
|
|
||||
|
||||
Heb de 7 plus in pre-order staan. Heb nu een 6 plus. Vind het prijsverschil wel groot ten opzichte van de 6 plus.. Ik had een 64gb en ben nu min of meer genoodzaakt om voor de 128 te kiezen door het wegvallen van de 64 keuze. 32gb is gewoonweg te weinig.
|
|||
|
|||
Iemand die gereserveerd heeft met een abonnement maar er toch geen gaat nemen? Mij is het zo gelukt om er 1 te bestellen maar heb het eigenlijk niet nodig dat abonement en heb niet veel zin om vanuit B naar Nl te rijden voor niks.
|
|
|||
|
|||
bedankt heren en dames voor het duidelijke antwoord!
Tof dat je toch hier zo een behulpzame mensen hebt. |
|
|||
|
|||
Iemand die weet wanneer de iPhone 7 plus 128 roze te pre order is, zodat die opgehaald kan worden de 16e..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_...com/nl/iphone/
|
||||
|
||||
Iemand enig idee hoe laat je geïnformeerd wordt of de preorders ook daadwerkelijk morgen uitgeleverd gaat worden?
En wanneer er een levertijdstip bekend is? Ander zit ik morgen de gehele dag achter de voordeur te wachten |
|
|||
|
|||
Ik ben hier ook benieuwd naar. Bij mij is de status nog steeds 'artikelen worden verwerkt'
|
|
||||
|
||||
Toch vreemd dat er niets over bekend is, of wordt gemaakt. Ik kom ook niet verder dan de verwerkt melding en standaardlevering op de 16e sept....
|
|
||||
|
||||
Ik kijk net even naar de status, verzonden !!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
K*t DHL. Mijn iPhone zal pas maandag worden geleverd. Ik zag in de track en trace dat die gisteravond verzonden was van Eindhoven. Werd vanochtend wakker en zag dat die nu in Brussel ligt terwijl het pakketje in het oosten van het land moet zijn! 😡
|
|
||||
|
||||
Al gebeld?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Bij mij precies hetzelfde. Kreeg zojuist een smsje van DHL en daar heb ik de afleverdag aangelast naar vandaag. Nu is het pakketje ineens weer in Amsterdam. Hij moet afgeleverd worden in Nijmegen dus ben benieuwd. Bij track en trace staat nu wel dat hij vandaag tussen 8:00-18:00 wordt afgeleverd. |
|
|||
|
|||
Er blijkt een fout in het systeem van DHL te zitten. Alles wat vanochtend op de uitleverlocatie is aangekomen, wordt in principe vandaag bezorgd. De avondbezorging starten ze in verband met de drukte ook al om 15:00 uur in plaats van 18:00 uur.
|
|
||||
|
||||
Ks gebeld pakket ligt al in de auto, komt ip vandaag.
Fout in het systeem. Op twitter wordt hier ook melding van gemaakt (DHLexpress NL account) |
|
||||
|
||||
Nog meer mensen te wachten op bezorging door DHL?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|