//

Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de

Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, zijn er hier nog personen die iets besteld hebben bij www.defekt24.de ???? Zonee of als je het van plan bent, opletten geblazen !!! K ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-08, 16:38
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Exclamation

hoi,

zijn er hier nog personen die iets besteld hebben bij www.defekt24.de ????
Zonee of als je het van plan bent, opletten geblazen !!!
K heb daar 2 maanden geleden iets besteld van 200euro, direct betaald naar hun via iban en bic (ikke belg dus) en na 2 maanden nog niks ontvangen van artikel,
terwijl de post van duitsland na hier uiterlijk binnen de week er is.

Het enige wat ik ontvang is iedere keer na verschillende aandringende emails met de vraag wat de status is van mijn order,

is emails met excuses dat er dit en dat fout is gegaan enz enz... al 2 maanden lang dus.

Dus mensen let op als je daar iets besteld, k ben dus 200euro kwijt en geen artikel (steeds) ontvangen, en k denk niet na hun emails die ik heb gehad (3stuks ongeveer) dat ik er ooit nog iets van ga zien.
K geef dus veel geld uit aan iphone modding en onderdelen enz, dus ben er niet blij mee.

Ik ben dus allesbehalve tevreden van hun klanten service daar. En als het zo blijft duren, sta ik daar bij hun aan de deur binnen dit en afzienbare tijd.

Ze hebben inmiddens op mijn aanvraag gewoon mijn geld terug gestort, plus 21euro extra.....
Dan hoef k daar ook niks meer te bestellen dan.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-08-08 om 19:51. Reden: twee berichten achter elkaar plaatsen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 09:41
Mobistar.be neemt nu weer bestellingen aan demuuk Koopinformatie België 2 06-09-10 21:56
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) fillem Koopinformatie Nederland 3 02-09-10 15:36
iPhone besteld via ING? Opgelet Erikkk Odido (T-Mobile) 17 19-02-10 15:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.