//

Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3)

Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of er mensen zijn hier die hun bestelling bij T-Mobile hebben geannuleerd. Ik sta nu op status 3 maar nog geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-10, 13:39
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3)

Ik vroeg me af of er mensen zijn hier die hun bestelling bij T-Mobile hebben geannuleerd.
Ik sta nu op status 3 maar nog geen sms van AMP gehad over levering. Heb al wel de 80 EUR voor het toestel betaald.

Ik vroeg me af, als ik nu annuleer, kan ik dan direct ergens anders mijn abonnement verlengen en dan sneller de Iphone 4 krijgen of moet je dan ook eerst weer wachten totdat je uit het T-Mobile systeem bent?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-10, 14:29
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik denk dat je beter een beetje geduld kan hebben..
  #3  
Oud 02-09-10, 15:14
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

Ach ja, wat zal een weekje meer of minder op een heel leven nou uitmaken inderdaad.
  #4  
Oud 02-09-10, 16:36
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Mijn tip gewoon wachten, je weet nooit echt zeker of je de 80 euro terug krijgt en je staat nu al op status 3 dus ik zal gewoon lekker blijven afwachten, meestal gaat dit wel snel als je op status 3 staat. als je op status 2 nog stond had ik je het advies gegeven gewoon te annuleren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met T-mobile netwerk kevino Odido (T-Mobile) 1 04-08-10 20:28
Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing JoostBoZ Odido (T-Mobile) 1 18-06-10 15:13
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller Odido (T-Mobile) 5 28-03-10 14:57
Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de croiman Koopinformatie Nederland 0 26-07-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.