//

Iphone 3g: 8g 0f 16g

Iphone 3g: 8g 0f 16g discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) All, Nu het ernaaruitziet dat er werkelijk ook navigatie op de iphone kan worden gedraaid binnenkort ( tomtom c.q. navigon , alleen de verkeersinformatie is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-06-09, 14:16
psilin psilin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 20
Standaard nut/noodzaak 8/16/32gb

All,

Nu het ernaaruitziet dat er werkelijk ook navigatie op de iphone kan worden gedraaid binnenkort ( tomtom c.q. navigon , alleen de verkeersinformatie is nog een vraagteken ), en de iphone basale acties als knip/plak gaat ondersteunen is mijn interesse als replacement van een windows mobile device in het apparaat gewekt.

Tuurlijk is de aangekondigde 3gs erg leuk om tzt simlockvrij te gaan kopen. Waar ik echter geen beeld bij heb in hoeverre de geheugengroottes een issue zijn. 3G leverbaar nu in 8 & 16 gb, 3gs straks in 16 of 32 gb.

Gevoelsmatig denk ik dat applicaties voor de iphone niet bijzonder groot zullen zijn qua opslagruimte ( behoudens maps van navigatie dan uiteraard). Prijstechnisch is het nog even de vraag wat een 3gs gaat doen, maar ik verwacht wel een substantieel verschil tussen de 16 en 32 gb uitvoeringen.

Kortom: wie kan mij adviseren over benodigde grootte van opslagruimtes op een iphone bij normaal gebruik. Voor muziek heb ik een ipod classic, dus meer dan een (zeer) kleine selectie zal ik sowieso niet op een iphone zetten.

Dank vast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 12-06-09, 16:42
psilin psilin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 20
Standaard

Dank. Ik was echt in de veronderstelling voldoende gezocht te hebben. Niet dus.
Draadje waarnaar wordt verwezen is wel erg oud. Kort samengevat lees ik daar dat status van een jaar geleden:
8 Gb is genoeg zoals ik heb omschreven maar meer is altijd leuker.

Ik ga dus even geen zorgen maken nu over de 16gb 3g variant. Indien 3gs echt belachelijk duur blijkt te zijn is er altijd nog een 8gb 3g beschikbaar.
32 Gb lijkt mij dus echt overkill te zijn bij normaal gebruik TENZIJ het os 3.0 dermate is gegroeid t.o.v. 2.x
Voor zover ik het kan overzien zonder ooit een iphone in mijn handen te hebben gehad zijn er een 2 tal partities. En zonder trukages zal OS3 op een default locked en non-jailbreaked device ook gaan werken.
  #23  
Oud 12-06-09, 17:26
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Ga je er debiel veel films/muziek opzetten? Dan een 32GB. Zo niet; een 8GB/16GB
  #24  
Oud 12-06-09, 17:29
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topics samengevoegd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervangen batterij Iphone 3g 16g landen1970 iPhone algemeen 3 22-12-10 19:09
iphone 16g nog verkrijgbaar? ravi72 iPhone algemeen 4 03-04-10 01:48
jailbreak iphone 3gs 16g 3.1.2 (7d11) vw4ever Archief 1 01-11-09 10:21
Iphone 3G 16G van 24 april spazzola Archief 3 26-04-09 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.