iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone X bestellen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/179240-iphone-x-bestellen.html)

alo70 16-11-17 12:45

nee hoor klopt niet ik heb vandaag de 64gb binnen gekregen via ups

ronnietjuh 16-11-17 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1037926)
Wanneer ik jou levering via ups bekijk, dan is die beduidend sneller dan mijn dhl levering.
Want beide op dezelfde dag verzonden vanuit china, en die van jou wordt vandaag al afgeleverd via ups, terwijl mijn status bij dhl nog steeds hetzelfde is als maandag en het toestel dus nog steeds niet in nederland aangekomen is.
Het zou wel kunnen kloppen dan 256gb toestellen via ups komen en 64gb toestellen via dhl.
Want ik heb een 64gb versie bestelt in mijn bestelling loopt dus via dhl.

Mijn 256 gaat via DHL.

EddyG 16-11-17 14:50

Zojuist een sms gekregen van dhl dat mijn apple zending onderweg is en dat ik de dag van aflevering opnieuw een sms krijg.
Ook staat er een link bij om de afleverdag eventueel aan te passen.
Als ik de link volg dan staat morgen 17 nov als verwachte afleverdatum.
Het vreemde is dat als ik naar de dhl tracking ga kijken er nog steeds gewoon hetzelfde als maandag staat: zending informatie ontvangen.
Ik veronderstel dan toch dat ik hem morgen ga krijgen en dat de trackingsite nog niet aangepast is?

UPDATE: nu is de dhl tracking op de site ook aangepast en zit het toestel in amsterdam.

ronnietjuh 16-11-17 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1037934)
Zojuist een sms gekregen van dhl dat mijn apple zending onderweg is en dat ik de dag van aflevering opnieuw een sms krijg.
Ook staat er een link bij om de afleverdag eventueel aan te passen.
Als ik de link volg dan staat morgen 17 nov als verwachte afleverdatum.
Het vreemde is dat als ik naar de dhl tracking ga kijken er nog steeds gewoon hetzelfde als maandag staat: zending informatie ontvangen.
Ik veronderstel dan toch dat ik hem morgen ga krijgen en dat de trackingsite nog niet aangepast is?

Dat klink positief!
Had jij levering 24 november?
Welke toestel heb je besteld?

Carel1 16-11-17 14:59

Krijg net een SMS van DHL dat mijn iPhone onderweg is. Krijg nog een SMS op de dag van aflevering. Bij vorige bestellingen was de aflevering dan altijd de volgende dag.

Volgens Apple is de leverdatum nog steeds 24 november. Volgens DHL is het pakket in Amsterdam.
Ik reken er nu toch wel op dat de levering morgen is:-):-).

mulderslag 16-11-17 15:02

Hij is binnen via UPS 256 gb

EddyG 16-11-17 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronnietjuh (Bericht 1037935)
Dat klink positief!
Had jij levering 24 november?
Welke toestel heb je besteld?

Ik had een iphone x zilver 64gb bestelt en had idd 24 nov staan op de status van de apple store site.
Nu is de dhl tracking hier ook aangepast en zit de iphone in amsterdam.
Dan is de kans heel groot dat hij morgen wordt afgeleverd.
Juist voor het weekend, dus dat is top.

ronnietjuh 16-11-17 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1037939)
Ik had een iphone x zilver 64gb bestelt en had idd 24 nov staan op de status van de apple store site.
Nu is de dhl tracking hier ook aangepast en zit de iphone in amsterdam.
Dan is de kans heel groot dat hij morgen wordt afgeleverd.
Juist voor het weekend, dus dat is top.

Ik ga duimen dat ik er dan ook bij zit!

marcmonster 16-11-17 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronnietjuh (Bericht 1037941)
Ik ga duimen dat ik er dan ook bij zit!

Dit heb ik dus ook! Zit met smart te wachten haha, hier ook gesch. levering op 24 november

EddyG 16-11-17 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcmonster (Bericht 1037942)
Dit heb ik dus ook! Zit met smart te wachten haha, hier ook gesch. levering op 24 november

Heb je namiddag geen sms gehad van dhl of zie je niet dat het toestel nu in amsterdam zit via de dhl tracking?
Als dat het geval is dat is de kans zeer groot dat je hem ook morgen gaat aankrijgen,

marcmonster 16-11-17 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1037944)
Heb je namiddag geen sms gehad van dhl of zie je niet dat het toestel nu in amsterdam zit via de dhl tracking?
Als dat het geval is dat is de kans zeer groot dat je hem ook morgen gaat aankrijgen,

Ik heb helaas nog niks :( Ik zie niks in de DHL tracking, nog steeds hetzelfde als maandag en nog geen sms

AppleHarry 16-11-17 15:47

Yepp, hier ook sms van DHL dat ie onderweg is 👌🏻
Hier rijden die busjes ‘s avonds ook volop rond, dus misschien.....🙏🏻😱

EddyG 16-11-17 15:50

Ligt het hoofdverdeelcentrum van DHL nederland in Amsterdam?
Omdat ik in Belgie woon en ik zie aan de tracking dat het pakket in Eindhoven is opgehaald en nu dus in het sorteercentrum in Amsterdam zit.
Onlangs bij mijn apple watch bestelling, had ik staan dat het pakket opgehaald was in Eindhoven en daarna zag ik de stap dat het in Brussel was aangekomen, maar dus niets over Amsterdam.

ronnietjuh 16-11-17 16:43

Weer update vanuit Apple

Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

DHL site nog steeds hetzelfde 😢. En geen sms.

AppleFreaks 16-11-17 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1037926)
Wanneer ik jou levering via ups bekijk, dan is die beduidend sneller dan mijn dhl levering.
Want beide op dezelfde dag verzonden vanuit china, en die van jou wordt vandaag al afgeleverd via ups, terwijl mijn status bij dhl nog steeds hetzelfde is als maandag en het toestel dus nog steeds niet in nederland aangekomen is.
Het zou wel kunnen kloppen dan 256gb toestellen via ups komen en 64gb toestellen via dhl.
Want ik heb een 64gb versie bestelt in mijn bestelling loopt dus via dhl.

Balen zeg dat zo lang duurt bij DHL

Hij zou tussen half 4 en half 8 komen

UPS stond al om 12:15 voor me deur gelukkig was ik thuis pfff, maar wat een prachtig toestel

marcmonster 16-11-17 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronnietjuh (Bericht 1037950)
Weer update vanuit Apple

Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.

DHL site nog steeds hetzelfde 😢. En geen sms.

Same! Ben benieuwd wanneer het komt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 November 2017 om 18:40 ----------

Hier ook eindelijk het langverwachte sms-je ontvangen! Nu staat er op mijn DHL tracking system ook Amsterdam! Zal het dan toch...?

ronnietjuh 16-11-17 19:08

Ook ik heb de sms ontvangen.
En is ook op dit moment in Amsterdam.

Ik hoop dat hij er morgen is :-D

Wally© 16-11-17 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry (Bericht 1037925)
SUPER :cool: Waar te pakken ??

Have a blast !!!:p

https://imgur.com/gallery/1gD1Y

AppleHarry 16-11-17 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wally© (Bericht 1037961)

awesome...🙏🏻🙏🏻🙏🏻

205038 16-11-17 21:03

Nu eindelijk ontvangen via ups besteld 27-10 bevestigd om 9:16 stond eerst tussen 20-27 november


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.