iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone X bestellen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/179240-iphone-x-bestellen.html)

deuxani 27-10-17 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 1036954)
Ik hoop met je mee! dit zou perfect zijn, en lijkt me wel het meest logische.. maar goed, we gaan het zien. nog een klein uurtje te gaan ;)

Dus eerst hadden we de spanning van het preorderen en nu van het wachten op de verzenddatum! :d Eigenlijk wel apart, elke site die iDeal gebruikt laat je binnen 5 seconden weten of je betaling gelukt is. Waarom Apple er een uur (en ik verwacht vandaag eigenlijk langer) voor nodig heeft..... :confused:

belgiumiphone 27-10-17 09:56

Hoe zit het bij een betaling met MasterCard? Wanneer bevestigt Apple dan de betaling (en de bestelling)?

Vox 27-10-17 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 1036956)
Ik zag inderdaad ook levertijden van 2 a 3 weken staan. Nu staan ze al op 4 tot 5 weken. Ik wilde echter reserveren voor afhalen in de winkel maar die optie was niet beschikbaar. Dus ik wacht maar af tot die volgend jaar wat breder beschikbaar wordt zodat je 'm wel in de winkel af kunt halen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 October 2017 om 09:50 ----------



Idem. Ik heb de store pagina van 8.50 tot 9.10 continue zitten refreshen en hij was pas om 9.10 beschikbaar. En toen stond alles al op 2-3 weken.

het hetzelfde.... heb nog steeds de bevestiging niet.

mulderslag 27-10-17 10:02

9.13 uur besteld,zwart 256.
Levering 2a3 weken😡😡😡😡😡

Icewire 27-10-17 10:04

Dit was weer een stressvol moment zeg, jezus! Vanaf 08:50 helemaal startklaar (iphone & ipad via de app en desktop via de site). Vanaf 09:01 ipad app steeds gerefreshed en de iphone versie laten staan maar zelfs na bijna 10 min wachten helemaal niets. Op elk platform was er geen enkel teken van leven te bekennen voor de online apple store. Toen wist ik al dat ik de *** was. Uiteindelijk toen zelfs de desktop versie na bijna 10 min wachten het nog steeds niet deed kon ik op de ipad via chrome er opeens in. Toen was het al 09:15 en ik zag na mijn bestelling in de mail dat de levertijd gelijk doorschoot naar 2 - 3 weken met als leverdatum 20 - 27 november. Super balen!! Ik snap echt niet dat ik allemaal berichten online hoor van mensen die probleemloos hebben kunnen bestellen via de app.

XIII 27-10-17 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 1036959)
Hoe zit het bij een betaling met MasterCard? Wanneer bevestigt Apple dan de betaling (en de bestelling)?

Bij VISA binnen enkele minuten. Dat zal bij MasterCard ook wel zo zijn?

gundamangel 27-10-17 10:07

Mijne staat lekker op levering vrijdag 3 november. De Apple Store App waarvan iedereen zei dat die sneller was deed het pas later bij mij. Dus toch maar via de site besteld.

flappah 27-10-17 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 1036964)
Mijne staat lekker op levering vrijdag 3 november. De Apple Store App waarvan iedereen zei dat die sneller was deed het pas later bij mij. Dus toch maar via de site besteld.

Wat een beetje jammer is, is dat je niet meer kunt reserveren voor afhalen in de winkel. Dit was voorheen altijd wel mogelijk. Ik heb domweg niet de mogelijkheid om thuis te blijven of het apparaat op het werk af te laten leveren dus ik moet 'm wel in de Apple Store zelf ophalen (is maar 10 minuten lopen van m'n huis af dus prima te doen). Volgende week maar eens kijken of ik 'm kan reserveren in de Apple Store zelf. Levering zal dan wel ergens diep in Januari worden.

Icewire 27-10-17 10:18

Misschien had ik toch ook maar voor zilver moeten kiezen, die schijnt minder in trek te zijn en daardoor meer kans te hebben op vroege levering.

martijnvw82 27-10-17 10:18

Ik wilde vanochtend de 256 gb versie bestellen. Die stond meteen op levertijd 2-3 weken en was niet op te halen in de Apple Store.

Wel was het mogelijk de 64 gb versie op 3 november op te halen in de Apple Store.

Uiteindelijk toch maar gekozen voor de 256 Gb. Helaas dus nog iets langer wachten.

AppleFreaks 27-10-17 10:22

bij mij gelukkig ook over 6 dagen, afgeschreven via credit card en na 2 minuten bevestigingsmail binnen gehad van betaling, dus eind volgende week in me handen, ben benieuwd of hij in echt ook zo mooi is

janspiering 27-10-17 10:25

9:00 Klaar om in te loggen
9:06 Iphone besteld en betaald
9:08 bevestiging binnen met levering binnen 6 dagen (via ideal)
10:25 Nog steeds geen bevestiging:(

flappah 27-10-17 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icewire (Bericht 1036966)
Misschien had ik toch ook maar voor zilver moeten kiezen, die schijnt minder in trek te zijn en daardoor meer kans te hebben op vroege levering.

Om 9.10 stond alles al op 2-3 weken ongeacht kleur/grootte. Stiekem hoop ik nog dat er volgende week een reserveringspagina voor ophalen in de Store zelf komt! ;) Zal wel niet.

Maccerend 27-10-17 10:32

Gelukkig was de app al om 09.01 bereikbaar en staat de levering op 3 november... Afwachten of dit ook daadwerkelijk zo blijft. :confused:

flappah 27-10-17 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maccerend (Bericht 1036971)
Gelukkig was de app al om 09.01 bereikbaar en staat de levering op 3 november... Afwachten of dit ook daadwerkelijk zo blijft. :confused:

Mazzelaar. Hier was de website pas beschikbaar om 9.10 en de app pas om 9.15!

Maccerend 27-10-17 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 1036963)
Bij VISA binnen enkele minuten. Dat zal bij MasterCard ook wel zo zijn?

Inderdaad, was binnen 2 minuten met Mastercard...

XIII 27-10-17 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 1036970)
Om 9.10 stond alles al op 2-3 weken ongeacht kleur/grootte. Stiekem hoop ik nog dat er volgende week een reserveringspagina voor ophalen in de Store zelf komt! ;) Zal wel niet.

Achter (mij) aansluiten dan... ;)

Maccerend 27-10-17 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 1036972)
Mazzelaar. Hier was de website was beschikbaar om 9.10 en de app pas om 9.15!

Website niet gecheckt, maar heb de app elke 2 seconde afgesloten en opnieuw opgestart ...:d

flappah 27-10-17 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maccerend (Bericht 1036975)
Website niet gecheckt, maar heb de app elke 2 seconde afgesloten en opnieuw opgestart ...:d

Ik niet elke 2 seconden maar elke 30 seconden voor de app wel een keer. De browser elke 5 seconden. Denk dat de webcaches van TMobile en Xs4all de pagina van Apple flink gecashed hebben. Domweg pech dat dit zo gebeurde. Heb zelfs met meerdere browsers gecheckt maar alles gaf weer dat men nog bezig was.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 October 2017 om 10:39 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 1036974)
Achter (mij) aansluiten dan... ;)

Heheh .. don't worry. Ik maak me nu al niet meer druk. Ik ga er nu al vanuit dat ik 'm pas ergens in Januari/Februari in handen heb.

Icewire 27-10-17 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 1036970)
Om 9.10 stond alles al op 2-3 weken ongeacht kleur/grootte. Stiekem hoop ik nog dat er volgende week een reserveringspagina voor ophalen in de Store zelf komt! ;) Zal wel niet.

Ja die kans schat ik erg klein in, had leuk geweest. Ik zit nog te overwegen om volgende week een gokje te wagen in de apple store zelf. Maar als ik aankom en een horde campers voor de deur zie liggen/zitten dan maak ik snel weer rechtsomkeer :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.