iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone X bestellen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/179240-iphone-x-bestellen.html)

Kiwi 22-11-17 09:06

Besteld 27-10 bij Amac 8.25 bij betalen ging het fout betaalsysteem eruit Hebben ze de order geannuleerd dus opnieuw besteld.
Echter levertijd is een drama geen of slechte communicatie (al jaren klant) Gister een bericht
we zijn bezig met de eerste uitlevering van 27-10 van 8.40 wij zijn nr 186 dus dat gaat weken duren.(snap dar het druk is maar toch)
Heb nu besteld direct bij apple staat op7-12 ben benieuwd of dit vlotter loopt.

EddyG 22-11-17 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linda_menkhorst (Bericht 1038116)
Je kunt dus op geen enkele manier zien of het echt in Eindhoven is?

Toen de iphone in eindhoven was aangekomen en onderweg was naar het sorteercentrum van dhl in amsterdam, toen kreeg ik een sms van dhl en was het op de dhl tracking ook zichtbaar dat de iphone onderweg was naar amsterdam.
De dag nadien werd hij thuis afgeleverd.

wvy 24-11-17 15:31

Vandaag pas besteld .. levering reeds voorzien tussen 4 - 11 december.
Niet slecht, is 1 a 2 weken.

Het gaat over een zilver 256 Gb-versie.

Dus wie weet wat de Sint (met of zonder 'zwarte' piet :cool:) dit jaar zal brengen :):):)

Kiwi 24-11-17 15:53

Amac zegt nu week 51

en dat op 27-10 bestedl nu besteld bij apple levering 01-12

Wat een verschil

linda_menkhorst 26-11-17 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1038158)
Toen de iphone in eindhoven was aangekomen en onderweg was naar het sorteercentrum van dhl in amsterdam, toen kreeg ik een sms van dhl en was het op de dhl tracking ook zichtbaar dat de iphone onderweg was naar amsterdam.
De dag nadien werd hij thuis afgeleverd.

Ik begin toch steeds meer te denken dat de X echt pas op 4 december komt. Wel donderdag de factuur gekregen. Get lijkt erop dat er 4 december een grote batch komt waar mijne in zit. Als je nu besteld, wordt er ook op 4 dec geleverd :-(

EddyG 26-11-17 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linda_menkhorst (Bericht 1038260)
Ik begin toch steeds meer te denken dat de X echt pas op 4 december komt. Wel donderdag de factuur gekregen. Get lijkt erop dat er 4 december een grote batch komt waar mijne in zit. Als je nu besteld, wordt er ook op 4 dec geleverd :-(

Ik denk toch dat hij eerder dan 4 dec gaat aankomen.
Als hij bijv. Morgen in eindhoven aankomt, dan heb je hem dinsdag in huis.

linda_menkhorst 26-11-17 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyG (Bericht 1038264)
Ik denk toch dat hij eerder dan 4 dec gaat aankomen.
Als hij bijv. Morgen in eindhoven aankomt, dan heb je hem dinsdag in huis.

Cross my fingers, heerlijk zo optimistisch :-)

ClaudiaB 27-11-17 19:00

Levering iphone X
 
Op 27/10 was ik er meteen bij om via Apple store mijn iPhone te bestellen. Tot vandaag nog steeds geen iPhone thuis. 16/11 verzonden, zou vandaag geleverd worden, zo staat het ook bij mijn bestelstatus, “bezorging gepland door laatste vervoerder, zie geplande datum, 27 november 2017”
Het is intussen 19u en hier is nog niemand geweest. 😫
Ik kijk er gewoon wel heel erg naar uit, ik wacht al een maand 🙈 Heeft nog iemand zijn levering zo laat op de dag ontvangen? Of zal ik de hoop voor vandaag maar opgeven... 😊


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.