Citaat:
|
Citaat:
|
Met twee iPads naast elkaar, een met de app, de andere via Safari. Kwam er gewoon niet op. Pas om 09:12 uur lukte het met Safari, de app bleef die 'binnenkort'-melding geven. Vervolgens lukte het maar niet om het aantal naar 2 te zetten, de verversing werkte pas de 5e keer. Betaald met CC, levering over 2-3 weken. Het is niet anders.
|
Ik heb een space-grey 64GB versie besteld icm met een verlenging bij Vodafone.
3 November word hij geleverd is mij verteld. |
Ik heb een zilver 64GB iPhone X besteld en een hoesje. Levering iPhone in week 20-27 november. Gelukkig komt het hoesje dinsdag al:d
|
Heb gehoord dat sommige mensen de datum vervroegd is naar een week eerder of zelfs al op 3 november! Die van mij helaas niet..
|
Citaat:
|
Ik snap het allemaal niet. Heb via de app op mijn iPad pro om 09u00 ingelogd, kon meteen reserveren en 1’ later mail van Apple dak ze mag gaan afhalen te Brussel op 3/11 heb ik blijkbaar geluk gehad
|
Citaat:
|
Mensen die nu bestellen, hebben een levertijd van 3-4 weken terwijl het eerst 5-6 was. Dit zou voor de pre-orders mogelijk ook betekenen dat wij onze iPhones eerder krijgen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Balen... zojuist een kans gewaagd bij coolblue, tot 3 maal de gewenste iPhone in m’n winkelmandje gekregen, je krijgt helaas de tijd niet om af te rekenen of je iPhone is alweer foetsie... niet tof Coolblue! Dat ze de klant dan toch de kans geven om af te rekenen! Ondertussen staan ze allemaal op ‘uitverkocht’....
|
netjes ontvangen rond 13:00, thuis bezorgd door ups.
Playtime!!! |
Tip: iphone X te bestellen voor ophaling VANDAAG in de Apple Stores in Parijs!
|
Wat ik mij afvraag, ik heb al voor de iPhone X betaald natuurlijk maar wat als ik er 1 reserveer vroeg in de ochtend en 'm kom ophalen, moet ik dan opnieuw betalen en de bestelling annuleren?
|
Lijkt me wel logisch. Zijn 2 verschillende bestellingen. Annuleren zal geen probleem zijn in de winkel.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52. |